Tack och förlåt
Hej allihop! Jag vill bara säga tack och förlåt till alla som hjälpt mig. Anledningen är att jag läste mina gamla inlägg och insåg att jag typ lät som en tjatig tonåring som trodde sig klara en australian kelpie eller en australian shepherd. Jag inser nu att jag inte skulle ha tid för en sådan krävande hundras.
Sen vill jag bara säga tack till alla som hjälpt mig och att jag fortfarande har lite beslutsångest över vilken ras jag ska skaffa.😕
Tack!
Hehe, jag har terroriserat alla möjliga forum med mitt rasveleri i många år, det var nästan ett stående skämt på gamla AoH med Lona och hennes vimsande :-) . Det har hunnit bli några hundar också, men jag funderar alltid över nästa… Inte behöver du be om ursäkt, dessutom tycker jag att det är BRA att folk verkligen funderar över sitt rasval och hundköp, alltför många tar första gulliga valp de ser på Blocket… Sen kanske man blir lite tjatig ibland, men hellre det än att köpa fel ras! Lycka till i framtiden :-) !
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Håller helt med Lonaa! 😎
Tass Josephine
Jag tycker det är väldigt bra gjort att kunna inse att man faktiskt inte har tex tiden som krävs för en viss önskeras just nu.
Om bara fler valp/hundköpare hade kunnat vara så insiktsfulla!
Håller med Lona, funderingar och frågor är bara positivt! 🙂
// Harley
Tack så mycket!
En bra egenskap att kunna syna sig själv så att säga! Vad man vill är inte alltid samma sak som vad man faktiskt har möjlighet till.