O.T. HiF träff i Norrbotten
Vilka skulle vara intresserade av en träff här uppe i norrbotten nu under hösten/vintern?
Kom gärna med förslag på plats, tid, mm
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vi är intresserade MASSOR…
Piteå - Ödebyn [Öjebyn] nere vid vattnet, grilla och mysa med alla hundar…Annars superfint ute vid skjutbanan eller vattentornet, där vi bor…Massa promis stråk, grillplats och stora ytor att springa på *s*

Nere vid vattnet i Öjebyn… Menar du vid Hammenviken?
_**/Mvh Anne
Nepp, Kullenstranden - strandpromenaden, finns grillplats också…Annars uppe vid vattentornet, skitfint där

aha, där.. då vet jag nog vart du menar =)
_**/Mvh Anne
Absolut intresserad men det är ju en bit till Piteå från Umeå

Biobio!!!!! Nu blir jag allt avis, vill du ha stryk nu eller senare???? Det är bara att välja 

Du är väl också välkommen fast du har lite långt å åka
_**/Mvh Anne

Ja det är himla långt att åka, och tåg är ju bra nog dyrt annars har jag åkt på stört kan jag säga =)
Du kan ju lifta med en lastbil, bara ringa lastbilscentralen och fråga om någon ska uppåt och vill ha sällskap av en trevlig pingla med hund *s*
Om någon åker långvägare - norra sverige är ju långt *s* kanske vi kan fixa bostad!!!

Hehehe trevlig pingla!!! Du är ju riktigt kul…en 46 årig volang klädd dam i sina bästa år *ASG*
Men det var faktiskt en smart idè, äldsta dottern känner ju faktiskt lite sånt folk att jag inte tänkte på det då 
*fniss*

Någon fler som vill/kan komma på våran träff?
_**/Mvh Anne