Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1292 ggr
xxl
2

Hund "dikt"

Hej, jag letar efter en text som jag såg på en tavla en gång för länge sen de va typ "Du bor inte här men de gör min hund, mitt hem e anpassat efter min hund , om du inte tål hundhår på kläderna behöver du inte hälsa på osv" Nåt sådant, alltså att min hund e viktigare än ev gäster som bara e tillfälligt hos mej, e det nån som vet vilken text jag letar efter, skulle vilja ha den i hallen :)

nu gäller det

Bunn
4

Kan det vara den här du menar? REGLER FÖR GÄSTER SOM VILL KLAGA PÅ MIN HUND! Hunden bor här. Det gör inte ni. Om du inte vill ha hundens hår på dina kläder, så låt bli att sitta ner. Jag gillar min hund bättre än jag gillar de flesta människor För dig är det bara en hund. för mig är hunden som ett hårigt barn som går på alla fyra och inte kan tala rent Hunden är bättre än barn. De äter mindre, frågar inte efter pengar hela tiden och är lättare att dressera. Blir dom gravida kan du sälja valparna.

xxl
0

Jaaa, där va den ju ! Tack ☺

nu gäller det

Hornslandet
0

Är det bara jag som har lite svårt för sånt här? Inget illa ment till dig TS, bara funderar om nån annan också känner en viss avsmak till just såna här saker.

Bunn
0

#3 Något OT kan jag kan tycka, men förstår, till viss del, vad du menar. Inget illa menat mot TS, men jag hade inte valt att pryda mitt hem (eller något annat) med denna text, men alla är olika och tur är väl det :)

Hornslandet
0

#4 ja, OT verkligen, lite onödigt var det väl av mig å, tänkte att det gick eftersom tråden kändes "avslutad", men det kanske kan tas också som att man hijackar den.. iaf, inget illa ment som sagt.

ipopuma
2

#1 älskade den "dikten" skullle lätt vilja ha den i mitt hem när jag flyttar hemifrån ;)