Sweeping gyllene skor "Sudden"
Vilken sötnos!❤️
Borderterrier?
Tack! Japp är en borderterrier
Codeavalone.blogg.se
Men åh! Underbar. En väldigt rolig ras :)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Omg jattesot! Finns en Borderterrier i min agility klass, super fin! 😍
Men vilken sötnos! Vad roligt med en ny vildhjärna hos er! Terriervalpar är de allra SÖTASTE valparna!
Eller hur #9 terrier är det bästa man kan ha ❤️
Codeavalone.blogg.se
#10 Japp!:) Håller tummarna för att allt kommer att gå superbra med Sudden!
Herregud så söt! ❤️
#14 Vad fina de är tillsammans!
Vad fin han är! Och cool, precis som en terriervalp ska vara:)
Han ser verkligen fin ut måste jag säga, jätte fint utryck så fin ❤️ Härlig ras ni valt har ni planer för godingen? Tycker han ser ut att vara en cool glad liten valp, mycket bra att ha en storasyster att se upp till 😉 🙂
#23 Tack, han är hur cool som helst den lilla terrieristen 😉
#24 Tack! Ideén är att han ska ställas ut, tävla lydnad och viltspår. Är han duktig kan det bli lite bruks och agillity också men får se vad vi tycker är roligast 😃
Codeavalone.blogg.se
25 Låter som bra planer 👍
Söt han är! Brukar inte gilla terriers men han är ju för söt😊
Grattis till utställnings debuten, 🌺 Låter som det går framåt i träningen med, kul tråd så man kan följa era framsteg och söta lilla Sudden 😉
Fin och duktig är han! Kalla har inte heller fattat att det är helt meningslöst att bli förbannad på hundarna på tv:n… Och hon är fem och ett halvt… :)
Kul att få följa er, han är så söt!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Liten film på träningen med Sudden
Codeavalone.blogg.se
Bus med storasyster
Codeavalone.blogg.se
Fina klipp du bjuder på, ser mycket bra och sött ut 😍 Härligt, duktiga ni är med 👍
#40 Tack, han är så snabb på att lära sig allt bra som dåligt 😃
Codeavalone.blogg.se
40. Haha, låter ändå bra det gäller att belöna det bra extra mycket 😉 Han är verkligen superfin ska du ställa honom mer i höst eller framåt våren?
#42 Är 2 utställningar inbokade i höst samma helg, är 2 inofficiella i Göteborgsområdet. Sedan är planen att ställa i vår också men har inte bestämt vilka jag ska satsa på än tänkte invänta att han blir 9 månader så han får ställas officellt :)
Codeavalone.blogg.se
Pigg och alert liten krabat och vad roligt att det funkar så fint med Kajsa! Det ser bra ut i träningen!
Söt
Vad duktig och söt han är😍
Grattis! :)
Ni är duktiga och vilka fina färger han har! Snygg i pälsen är han också :)
.
Codeavalone.blogg.se
.
Codeavalone.blogg.se
Kajsa är smart och varit med förr ;) Fint att se att de trivs så bra med varandra!
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade denna tråden, Sudden är 15 månader och en helt underbar hund på alla sätt.
Vi har varit i ett konstgryt i sommar och provat på att gå i gryt och titta på grävling. Mycket läskigt sa Sudden som inte ville gå fram till grävlingen, de ansvariga tyckte vi skulle komma tillbaka och försöka igen då det kan behövas några förösk innan de fattar :)
Codeavalone.blogg.se

Sommar

Med storasyster Kajsa

Nytrimmad

Ska alltid vara mitt där det händer

Somnat på travbanan mitt under pågående tävling

Att få titta på OS var en omöjlighet
Codeavalone.blogg.se
Sen förra helgen så var vi anmälda till Borderterrier specialen i Göteborg med 30 anmälda hundar. Mitt lilla hjärta blev Bästa hanhund och BIM endast 15 månader gammal och slog andra vuxna och champions. Hade jag absolut inte förväntat mig 😍

BIM mot en mycket fin tik!

Bästa hanhund med pappa till Sudden på 2:a platsen
Codeavalone.blogg.se
Han är så fin tycker jag!
Tränar du något speciellt med honom?
#69 Tack :)
Vi kör agility och lydnad mest ska försöka börja med viltspår också men har svårt att hitta klövar så det har dröjt 😃
Codeavalone.blogg.se