Måste skriva av mig
Gud va trött jag blir på folk som bara tänker på sitt bästa och pengar. Jag är så j**la förbannad!! Våran granne är hunduppfödare . De tänkte ta en kull på en gammal, sjuk liten Chihuahua … De fick avliva hunden en vecka efter att de parade hunden… HUR TÄNKER FOLK!!! HUR KAN MAN PLÅGA EN LITEN HUND SOM ÄR SJUK? De ser att hunden inte mår bra och är gammal, ändå så ska de para den lilla hunden bara för att få pengar. Vad är det för fel på folk, ett liv är viktigare än att få pengar …
Gör människan sådär så är det inte en hunduppfödare, på sin höjd en backyard breeder.
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Kan bara skriva såhär: Jag har slutat förvånas över hur folk beter sig och resonerar. Det verkar inte finnas gränser för egoism helt enkelt.
En av mina hundar har tidigare blivit misshandlad. Snällare hund får man leta efter. Sånt jag aldrig kommer ens försöka förstå.
Sajtvärd: Barnens ifokus † Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus
Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!
.
Vidrigt är det första ord som dyker upp.
Anmäl hen!!!
Måste tillägga att varken TS eller vi har någon aning om hur det egentligen är. Det vi får höra är enbart TS sida av det och ärligt talat, du har ingen aning om vad som faktiskt pågår, det du delger oss är bara din tolkning, gissningar och åsikter.
Gissar? Jag var där när det hände, satt och fikade när de skulleparade hunden, och var där när de skulle avliva henne.
Fast du vet ju fortfarande inte allt?
Kan man polisanmäla en sån sak som djurplågeri? Man får ju inte avla på sjuka, skadade hundar osv.
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
Anmäl till jbv, dem kan göra inspektioner och ge djurförbud. Sedan har vi kennelkonsulenter, dem gör också inspektioner.
**Med vänlig hälsing
**Linnea Berg