Den bästa överraskningen någonsin!
Igår så jobbade jag kväll och åkte hem i godan ro. Min sambo skulle jobba över men var hemma innan jag kom hem.
Då hade han slutat tidigare och åkt och hämtat hem Jaxon! Vi skulle eventuellt hämta honom i helgen men hade inte bestämt något då sambon måste jobba hela helgen.
Tror ni att jag blir chockad när jag öppnar ytterdörren och blir mött av en katt, två katter, och en HUND! Min sambo överraskade mig totalt och jag vart så lycklig. Kunde inte slappna av i smilbanden på hela kvällen och jag vaknade flera gånger inatt för att se så att han var kvar.
Detta är svärmors avelshane, vet inte om han kommer gå i avel mer men vi har honom på foder för tillfället. Ända sen de köpte honom har jag trånat. Vi har lånat honom i omgångar, och naturligtvis passat honom när svärmor åkt iväg. Både jag och min sambo har alltid sagt att "ska vi ha en hund så är det han vi ska ha". Tror ni jag blev lycklig när hon frågade om han fick flytta in?
Idag är det kärlek i luften och det känns som att solen skiner!
Är det någon som bor i Göteborg? Vart skulle ni rekommendera att promenera eller vart är den bästa hundgården? Osv, ni fattar 😍
Grattis till nytillskottet, han är jättefin! 😃
Jag bor inte i göteborg så den frågan överlåter jag till någon annan,
Jag bor i Göteborg men Göteborg är ju stort. Rastgårdar finns i alla fall några på kommunens hemsida. :)
Tillägg: Glömde ju säga Grattis. :)
Tack :) Han har kommit till rätta, men så har han ju varit här så mycket innan så det är ju inte konstigt. Han upptäckte att fårskinn är gött att sova på. Ja visst är Göteborg stort men jag vill inte begränsa mig utan tänkte om någon vet en extra fin hundgård. Han tycker om att vara ute ich åka bil/buss/spårvagn :)
Hejsan! Grattis till det nya tillskottet!! :D
Jag bor i Götet och rekommenderar helt klart slottskogen, både till att promenera men även hundgårdarna där är helt underbara och det är alltid fullt med hundar😉
Lycka till med sötnosen nu!
Med vänliga hälsningar
#5 Lite sent, men tack! På torsdag ska vi promenera i Slottskogen :) Har idag varit i hundrastgård i Mölndal.
Änggårdsbergen och Delsjöområdet är fint! Strax intill delsjöområdet finner du SBK Göteborgsavdelningen också :)
-
Alltså! Jag bor jättenära änggårdsbergen men hittar inte dit! 😂 Vid delsjön har jag fiskat och badat en del, där är vackert :)