Assar är hemma!
Jag har varit ganska inaktiv de senaste veckorna, vet egentligen inte varför. Har dock en anledning för den senaste veckan som rusat förbi, jag har haft fullt upp med det nya tillskottet i familjen! Btw… Detta är min nya användare, ville starta en ny. Det kändes bara bäst. Låt mig presentera Assar, my partner in crime och bästa vän! Lite kort och gott om honom: Han är en Australian Shepherd, renras. Just nu är han 2 månader och 3 dagar! Han kommer från JSD kennel (min kusin och gudmor). Han är det bästa som har hänt mig och anledningen till att jag stiger upp om mornarna! (Ganska literally, måste gå ut med honom). Har inte uppdaterat, har knappt tagit några bilder på honom med telefonen, vilket jag börjar få ångest för, han växer så det knakar! Har bara några proffsbilder på oss 2, som min mamma har tagit. Ser så mycket fram emot att följa honom genom livet! Han är inte alls det jag hade tänkt mig i början. Jag hade planerat att ta en tik men eftersom det bara blev han i kullen så tog jag honom istället, och jag hade inte bytt honom mot någon tik (eller hane, för den delen) i världen! Han är fantastisk och jag älskar honom för den han är. Han är så otroligt envis, dryg, respektlös men samtidigt är han så snäll, klok och lojal. Han är verkligen mannen och min stora kärlek i livet! Ska verkligen skärpa mig att uppdatera. Hoppas vi hörs, nu måste jag gå och torka kiss. Kram!!
Grattis till din fina kille!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Grattis till sötnosen! 🐶❤️😃
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Australien Shepherd ❤❤❤❤❤❤ Grattis för fina killen!!
Grattis!!! 😀
Grattis! Vilka goa bilder 😃
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
Tack så hemskt mycket för alla kommentarer! 💚💛💜
Vart är han ifrån? :)
-
#7 Som jag skrev, JSD eller jonssonstockdogs kennel :)