Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 640 ggr
Zyloon
16

Med allt som händer nu ..

Med allt som händer nu vill jag att vi alla skänker en tanke till:

Viljans hund Nova och hoppas på att hon blir bättre igen 🌺

Fridaaa som fick säga adjö till sin hund Lillan nyligen 🌺

Per som letar efter sin hund Oden uppe i fjällen, vi hoppas att han kommer hem igen oskadd 🌺

Orden vi alla skriver kommer inte ändra det som har hänt, eller situationerna dom har hamnat i. Men det kommer att hjälpa dom mentalt med allt det tunga dom bär på, när dom vet att vi finns här ❤️

"Där kunskap slutar, tar våldet vid"

Min blogg nouw.com/fyratassar

[AnimeV4]
1

Absolut! Håller tummarna för att det ska bli så bra som möjligt för alla parter🌺

jenmjao
1

Inga ord kan visa hur mycket en människa sörjer sin egna hund, Inga ord kan riktigt trösta, Men vi alla med hundar kan känna sorgen, vi vet hur det skulle kännas/hur det känns att förlora våran bästa vän. Det är inget lätt att ta sig vidare ifrån.
Glädjen att ens fått uppleva sitt djur kommer inte förns man varit utan det ett tag(i början är det svårt att tänka så), Sörjer verkligen med alla som förlorar det dom älskar, Djur, släkt, familj, Vad det än är.

Herveaux
4

Jag har inte varit en del av det här forumet så länge ännu, men jag tycker det är så hjärtvärmande att folk känner att dom kan dela sina sorger och rädslor öppet här på forumet och att det blir en så genuin uppslutning med stöd och tröstande ord.

Jag och hunden min håller tummar och tassar för att det ska bli ett lyckligt slut för alla er som lever i ovisshet just nu! 🌺
Vi vill också beklaga sorgen till er som tagit avsked av er vän. 🌺

// Harley

Vizzla
1

<3

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

Fridaaaa
4

Vilket fint inlägg ❤ Känner stort stöd från personer här inne. Orden hjälper mer än vd kanske många tror. Man känner stödet igenom rutan

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.