OT. Spökvandring
Huhu….huhu, jag o Nicki ska på spökvandring i Fornbyn (en medletidsby) på torsdag.
Stulen makt och mord utlovas. Inga gatlampor, inget ljus. Bara ungdomar från estetiska linjen som ska skrämma skiten ur oss, bland ryggåsstugor och Fornbyns kyrka.
Så ser ni inget av oss efter det så beror det nog på att vi ligger inomhus, under täcket, och skakar.
Oj vad SPÄNNANDE!!!! dit vill jag också :P

Du måste berätta om det sen :)

Vill åsså va med ju
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

*ASG* Spoki …..om ni kommer hem ja Mohahahhah
Oh låter kul, vill också ^^
Jag gick en sån för några år sen. Vi fick bara ficklampor, så fick man följa reflexerna som var uppsatta längst träden. Skit skoj! och shit alltså.. höl på att skita på mig när en jäkel kom ut från ett berg!! haha.. alla sprang i panik!:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Fick lilla damen hjärtsnörp då? *fniss*
Jag gick en i Skottland, en mysko typ som bara hade en ficklampa med sig som var ledare. Var riktigt läskigt! Men gör gärna om det :P
Hjälp, tror ni jag kan ringa "Nicki" och säga att jag har fått maginfluensa?

Det rör i magen. Tror jag fått maginfluensa :(
Du med???

Mohahahahha fegisar ska Lotta komma och hålla handen?
*muttrar* nu fattas bara att en av Nickis minisnorisar återigen säger. "Jag kan hålla dig i handen mormor."
Får man ha pistol med sig?
Å massor av vitlök runt halsen.

*Skrattar så jag skriker* Ska jag hålla handen mormor!!!!!! Det är nog lika bra att ni tar med er dom, och ge dom ett par klyftor också 

Glad att inte jag ska dit, är ju så lättskrämd att jag nästan får hjärt-atack! :O
*asg* pratade med Nicki i telefon om vilken dag vi skulle gå.
Kan vi gå kl. 17-tiden säger Nicki. *asg* Borde det inte vara mörkt i alla fall, säger hennes mycket förståndiga mamma.
Åh, det har jag inte tänkt på säger Nicki!!
Ännu ett bevis på att tantisar är mycket kloka.

Sade ju bara så för att din maginfluensa skulle gå över (och min)
Och det är visst mörkt kl 17….

ååå jag vill också ¨gåååååå :D
# 19 Jag har bara fläckvis maginfluensa, men den är min själ inte att leka med.

Psssst Kerstin jag skulle också få fläckvis maginfluensa 
Maginfluensan fungerade inte längre. Så nu har jag varit på spökvandring. Hua!!
Det va elever från estetiska programmet som höll i det och vi fick följa en läskig medeltidshistoria, med fattigdom, hemska präster, spöstraff osv.
Men allra roligast var Elin, som skrek i högan sky. Hon fick oss alla att skratta rått och hjärtligt.
Stackars lilla Elin fick finna sig i alla kom på att det var skoj att skrämma henne.
Spännande, spännande! Kan tänka att ni skrek, ja. Säkert högst och bäst! ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

*ASG* Du ser Kerstin vilken tur att inte jag var med…Lilla Elin har ju gått hem på stört och aldrig visat sig nått mer =)
Usch jag känner avundsjukan kryper längst ryggraden på mig *bläää*
Elin har drömt mardrömmar hela natten. Bleka män med grå-vita ansikten, mörka ringar under ögonen och klädda i svarta kåpor har jagat henne i natt!

*asg*
Sillen är ju bara för mesig *fnittrar*
näe kerstin(skojar) du skulle ju vara snäll sade jag ju igår,stackers henne hon får komma till mig och snoddenspöket här så hon inte blir rädder mera :-))))))

Skrattar så jag kiknar ur…..stackars lilla Elin *ironisk* Hade kanske varit bättre att tagit med Nickis småknattar *ler*
Ånej, vi hade skrämt ihjäl minisnorisarna! Vi var på den banförbjudna spökvandringen.
Men nästa år vet jag vilken Elin ska gå på!

*ASG* Tänk att det vet jag också….men du jag kan väl få följa med dig och Nicki???