Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 870 ggr
belliiboii
0

En dos motivation

Jag skulle behöva en dos motivation inom hundvärlden. Jag gjorde ett inlägg för inte så länge sen och undrade hur JAG skulle motivera hunden.  Ska försöka lägga träningen på hyllas medans jag inte är på topp, men jag känner hur det sticker lite i fingrarna så fort jag ser typ en instagram video. Så nu vill jag bara ha motivation till lydnad, bruks, IPO och spår/sök!!!! 

Har ni instagram konton ni älskar, youtube videos ni kollar om och om, böcker ni inte kan slita er från, hemsidor, hundbloggar??? Era egna, andras, förebilders, främlingars??? Vad ger er inspiration? Vad ger er driv? LÄNKA LÄNKA LÄNKA!!

Vet inte, men tror inte att det redan finns ett liknande men ni får rätta mig om jag har fel. För sökte men hittade inge. 

CayKantos
0

Saneisboring duktig tjej som ständigt uppdaterar hennes insta!

Boggas är nog en av mina största favoriter! Både blogg och instagram ^^

Kelpieliv.se är oxå en favorit, har vart på standby ett tag pg.a. olika orsaker men har så smått börjat igen :D

Etthundansliv är ju en fantastisk tjej, Canicray på instagram, får erkänna jag inte fölger bloggen så mycket som jag skulle vilja, men instagrammen följer jag trofast! :D

Då motion för tricks och träning finns det inget bättre än GoofyPooch! Så duktig, finns inget den hund kan, eller i så fall inte kan lära!

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography