Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 4885 ggr
[Surina]
6

Visning av lite saker!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

I ett tidigare inlägg så berättade jag om att jag planerar att starta min egna hemsida med hundsaker osv Glad

Än sålänge har jag inte hittat allt men jag ville dela med mig lite av små saker som jag har hittat och kommer att ha med.

Vad tycker ni?

notera att jag vet att vissa saker ser plastiga ut.. men det är metal Glad

Anibaz
0

Kommer det finnas i alla storlekar eller är det mer riktat åt småhundsägare?

Väldigt läckra grejer måste jag säga.

[Surina]
0

Det ska finnas i alla storlekar små som stora Glad

Anibaz
0

#2 Så bra! Du får hojta till när du börjar försäljningen.

Vet du några priser ännu, eller har du inte kommit så långt?

LinaK
1

Kul med lite annorlunda saker och inte dom där vanliga standardgrejjerna som finns på alla webbshoppar Glad

Den där röda matbaren var häftig!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Surina]
0

Ja det är lite svårt att säga men jag kommer ha både dyra så som billigare saker så att alla ska kunna ha råd :)

Tack så mycket :) Det var min tanke ^^ Då jag verkar kunna hitta så kan jag ju lika väl dela med mig :)

[Surina]
0

Vill visa också dessa halsband! Finns många flera :) Dessa är lite mer åt det exlusiva hållet , men ska också försöka få det i både lite billigare hållet med!

joheck
0

As snygga grejer! Synd att jag har en långhårig hund så att halsband inte syns… Fortsätt med den stilen tycker jag.

[Surina]
0

Tack :) Jo jag förstår dig.. har samma problem själv Flört

Jenna_Nord
0

Ååh halvstrypen!! <3Kyss

Mvh Jenna

joheck
1

#8 Ja hur tänkte dom när dom börja avla på långhåriga hundar, köpa halsband är ju ett av de största nöjenaFlört.

[Surina]
0

#9 hehe :) Trodde det skulle vara en bra vara ;)

Vad jag har räknat så kommer det ligga på ca 229-449 kr beroende lite pp osv men det är inte spikat :) Mitt mål är att det inte ska vara för dyra endå..

[Surina]
2

Hehehe ja ellehur ! Flört Jag försöker köpa koppel istället XD

Jenna_Nord
2

#11 Ohja, de gillas! ;)

Har sån tur som har en långhårig och en korthårig, då kan jag köpa allt Skrattande Fast tomt i plånkan blir de också tack vare de.. xP

Mvh Jenna

[Surina]
0

Hahaha XD ha tyvärr blir det ju så XD

[Ronon-m]
1

Jag ÄLSKAR de färgglada kejdorna och läderhalsbanden med färgglada knäppen!  :D

joheck
0

#12 Jo. man får ju göra det men det är inte riktigt samma sakObestämd.

#13 Haha, tror att jag hade köpt bra mycket mer halsband om jag hade korthårig, så lite positivt ekonomiskt sätt är det väl..

Förresten ts, så tror jag att det kommer gå jätte bra för dig att sälja dessa saker. Har inte sätt några liknande produkter tidigare. Jag pluggar ju ekonomi, så vill bara påpeka att det är en bra möjlighet till att tjäna stålar också, så sätt inte för låga priserFlört.

[Surina]
0

Jo det är därför jag tänkte ta in dessa saker! Det är dags att få in lite roligheter till sverige ;D

Min mamma är ekonom så hon vet hur jag ska samtidigt tjäna på detta då det är ju ett företag och ha så pass bra priser att folk kan köpa det med :)

[Surina]
0

Ja det är läckra!

joheck
0

#17 Jo det gäller ju att balansera, så att du tjänar så mycket som möjligt. Kul att du kan involvera mamma också!

[Surina]
0

Hehe jag det är ju en tjänst :) Ja det är lite kul faktiskt ^^

Changrila
0

Åh, "vinthundshalsbanden" blev jag väldigt förtjust i! (trots att jag egentligen inte gillar halsband)

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

[Forest]
1

Snygga, matbaren var verkligen fin hade valt den röda :) kjedja koppel ne tack de blr för tunga o ser för bling bling ut på liten hund, helstryp säger jag rakt av nej till. Men halvstryp där det är så stort att det blir som fast halsband är smidigt att ta av o på hunden man bör tänka dok på att för långt kjedja på halvstrypen fastnar rätt lätt hunden i med frambenen när de springer osv.

[Surina]
1

Ja det är lite unika :) De är en levrantör som gör dessa helt själv och har egna vinthundar så hon är riktigt duktig! Hon har haft en runway för hennes saker lite då och då :)

[Surina]
0

Lite mer små saker :)

knutteknop
3

Vilka fina grejjer! fortsätt så så har du en stamkund här ;)

Myrtorpets Möss och Kaniner

[Surina]
0

Hehehe tackar ;D

Loveradio
1

Matbarerna, läderhalsbanden och kedjestrypen var riktigt läckra :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

DeniceP
0

Tycker du ska leta upp lite snygga svart-rosa halsband i den mindre modellen, som min Pudel och min Chihuahua kan ha på sig när vi ska klä upp oss Flört

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

[Surina]
0

Lite mer små saker :)

Chanku
0

Gillar de färgglada matskålarna! :) Leta gärna reda på pälsvänliga, färgglada, breda (minst 2 cm) halvstryp (ej kedja) till små hundar ;)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

Cassii
0

Åh vad fina saker! Håller med #30 om halsbanden! Glad

pavor-nocturnus
4

AH SHIT VAD COOLA SAKER! Förlåt att jag skriker, men det här är precis vad jag älskar :P Vill jättegärna ha det vita halsbandet med gröna nitar - sjukt coolt :D

Emaljoh4
0

Jag vill också ha det vita halsbandet med gröna nitar, kan du avslöja vad det kommer kosta prismässigt? Glad Det halsbandet alltså.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

DeniceP
0

Svarta och rosa halsbanden i #29, vad hade dom kostat stycket? Oskyldig

För det var dom jag länkade till dig på bdb ju Skrattande

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

pillan33
0

Älskar det bruna läderhalsbandet i mitten längst upp på första bilden, mer sånt! och den röda matbaren var riktigt fin :)

[Surina]
0

Ja det är inte riktigt säkert ännu då levrantören inte är hundra på hur mycket jag kommer att få köpa in dem för :) Men det ligger väl åt 259-399kr hållet skulle jag tro, sen beror det ju lite på storlek osv :)

Det är lite speciellt :) Det finns i flera färgen på nitarna om man vill ha någon annan färg också. De kommer väl också ligga runt 300-400kr beroende på storlek osv där med då :)

[Ronon-m]
0

Vad ligger de svarta läderhalsbanden med färgglada knäppen i #1 på? Jag är helt galen i dom! Skrattande

[Surina]
0

Ja typ 300-500 kr beroende på storlek :)

[Surina]
3

Lite mer matskålar :)

Jag kommer börja sälja lite små saker nästa vecka på Tradera… så ni som är intresserad av nått kan gärna skriva vad det var så vet jag :)

Charlotta-B
0

Härliga saker! Kul med lite mer färg =)

Charlotta-B

Hanna
4

Gud vilka snygga saker!! Mer färg åt folket!! Och hundarna Flört

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[Surina]
0

Heheh ja precis!! :) Ska själv ge mig själv ett par av deras skålar Oskyldig Men har inte bestämt mig om jag ska ha röd eller rosa…

thilda-
0

Hur är ringarna på halsbanden som? Lödda eller gjutna?

[Surina]
0

Det är svetsade.

yoanna
0

Vilka fina grejer, jag skulle lätt kunna hitta något åt min lilla hund känns det som :)

Hanna
7

Och jag som inte ens har en hund skulle kunna köpa! xD

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

thilda-
0

#44 aaah ok :(

[Surina]
0

Det första som kommer säljas på Trader är halvstrypen!

Äkta läder Martingaler.
Inkluderar pulverlackerad kedja.
Finns i fyra spännande, färska nya färger
Svart eller vitt läder.
Tillverkad i USA.

Det ska dycka upp så fort jag har fixat med mailen :)

Mollan89
0

Gammal tråd men är det någon som vet adressen till hemsidan?

[Natchie]
0

Jag är också intresserad- super fina grejer verkligen!!! Hemsida el liknande? Någon som vet?