Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 926 ggr
Xiox
0

OT. USCH, skolfotot!!

Xiox
0

Usch, va jag blev missnöjd med skolfotot, såg JÄTTE tjock ut, och jag liknade inte mig själv..

[fuckingrockstar]
0

det blev säkert jätte bra, man tycker alltid att man ser lite konstig ut, nån knäpp min eller så men det är bara vad man tror ;D

Xiox
0

det är faktiskt sant, det tycker pappa också.

[Linsenhejhej]
0

Du går och tjatar om det hela tiden! DU SER INTE TJOCK UT! ;)

Xiox
0

Jo det gör jag visst, du har jo knappast sätt kortet!

V-lang
0

Jag tror säkert att du är jättefin på kortet, du låter precis som mina tjejer när dom fått hem sina skolkort. Man är´aldrig nöjd själv så är det för alla =)

Alexandra13
0

Ta kort på kortet och lägg in här..Oskyldig

Xiox
0

Aldrig i livet, har alltid blivit nöjd med skolfoto, men den här gången hatade jag det, för det var jätte fuult!!

Ninnii
0

Jag var hos min syster i går och hon visade mig sin dotters skolkort som hade kommit med posten. Då sa hon att hon hade satt på hennes dotter en jätte snygg topp, som hon köpt till henne.  Å vad snygg den var sa jag. Det var inte den sa hon, utan den inunder. Dottern tyckte inte denna toppen var snygg som hon hade köpt, utan hon tog på sig en topp som hon hade kvar i skolan. Dottern är 7  år. Vad ungar kan hitta på. Jag bara skrattade när hon berättade detta.

Xiox
0

Hahaha.. XD

[Linsenhejhej]
0

Men nu är det försent med Xiox bild. Hon rev sönder det .. Och slängde den. SÅ ful var den tydligen XD

kerstinjoh
0

Vi får väl ringa några klasskamrater så de mailar övr några nya!!!

Xiox
0

Hahah :P

[Linsenhejhej]
0

:):)

V-lang
0

Men fy på dig…inte riva sönder skolkortet :)

Xiox
0

försent, redan gjort XD

[Linsenhejhej]
0

Vilken tur att du inte rev sönder mitt skolkort iallafall  x)

Xiox
0

Hahah XD

V-lang
0

*ASG* Ja se syskonkärlek…:)

Xiox
0

SySKONKÄRLEK!?!?!?! hörde jag rätt!? :O :P

V-lang
0

Japp det gjorde du *fniss*

Xiox
0

Hör aldrig rätt nästan! ;)

[Linsenhejhej]
0

SYSKONKÄRLEK??!! Hörde jag rätt jag också? x)

V-lang
0

Japp, äkta syskonkärlek ;)

Ellinor_ludde
0

mitt blev hemskt ;'(
mamma ska ringa och klaga på fotografen. Han var så jä'la dålig. På vårt klassfoto så blundar vissa, och vissa har vänt huvud mot en kompis och snackar.

Liss
0

haha, ja de lät ju som en bra fotograf:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Xiox
0

Samma blev det med vårt klassfoto,

Soulonfire
0

Vi hade tema på vårat skolfoto i år, pensionärer! Men bara på gruppfotot då=P ska bli kul att se resultatet!!=D