OT Järven..
Nu är det så att jag faktiskt undrar NÄR sjutton du håller hus här I KIRUNA? Jag behöver någon att promenera med!!!
Haha oj en tråd tillägnad mig, det var värst :)
Om sanningen ska fram vet jag inte.. det ser inte allt för ljust ut. Har sååå mkt i skolan. *suck* men till julen är jag hemma 2v iaf :)

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen du kan ju inte vara borta från Kiruna allt för länge. Fast förresten så är det ingen snö här heller. Bara en massa isfläckar och blött.. FAN när jag tänker efter så känns det inte som Kiruna. Nu har jag ärligt talat panik efter snö!
Förlåååååååt! Det är bara lite svårt att hinna hem med hundar och allt när man har skola varenda fredag & måndag :(
Jag vill också ha snö! Sjukt mkt.. det är så satans tråkigt när det bara är blött och äckligt!

ja det är sant, men du kan inta ta ledigt eller så?
För min del hade det då kunnat vara snö 24/7 365 dagar om året. Snö is the shiet!
Nu får du väl skärpa dig Emma. Snö 365 dagar om året.
När hade du tänkt att jag skulle få bada då?

Vadå skärpa mig? Snö är ju det bästa som finns, mysigt när det är mörkt ute.. Snön knarrar under skorna när man går ute en tyst och lugn kväll, julbelysningarna lyser upp fönstrerna och snön faller lätt från himlen med stora flingor. Man har på sig en lång kappa, en stickad halsduk och kängor på fötterna. Roarrr!
Jag kan ju hoppa över föreläsningar men det är inte så bra eftersom jag inte ids läsa böckerna *vissel vissel* och därmed behöver suga åt mig allt föreläsningarna erbjuder haha. Jag är världens sämsta student ^^
Ja jag vill också ha snö jämt, det är det bästa. Satt och kollade på en massa hundspannsbilder igår och drömde mig bort. Flytta inte till blask/is-Umeå

Hur länge ska du gå skola där nere? Säg inte att du tänker flytta ifrån Kiruna, isf så sviker du mig och jag ska ge dig dåligt oväder för resten av ditt liv.
Hihi, snö och hundspann.. Det är då banne mig livet på vintern!
Nädu, Umeå är inget alternativ för mig. Kiruna is the shiet!
Haha jag ska bo här i 3år till är det tänkt, har redan överlevt 1år ;) men jag kommer såklart tillbaka till Kiruna när jag är klar! Här kan man ju inte stanna iaf.. Bläää säger jag bara
Jag vill köra hundspann varje dag hela dan och inte göra nåt annat.. kanske ligga lite i snön också iofs men måste ju vila emellanåt

VAAAAAAAA? 3 år?! Jag hade ju kolat för längesen. Ingen snö alls, bara slask och is. Fy sjutton säger jag bara.
Kan man inte läsa den där kursen på distans? För jag skulle nämligen behöva en kompis till vintern som kan följa med ut på hundspannsturer.
Haha nej hörru det är ett helt program och jag har inte självdisciplin nog för att klara av att läsa kurserna på distans ens om det skulle gå ;P
Jao det var deprimerande förra året men jag börjar vänja mig.. fast jag saknar snön nåt så fruktansvärt!!! Fast det är en bra stad att bo i, Umeå. Finns mkt att göra

snö snö snö snö snö snö snö snö!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag vill ha SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Sommar, sommar, sommar det är dans i folkets park *sjunger*
Kerstin känner du sommarvindarna i håret och suset i från vågorna 
*muttrar* jädrans ungra FÖRR trodde jag dom fått puckar i huvudet men nu VET jag
Jädrar snööööö!!!!
å här skiner solen och de är varmt höstväder..
Jag är glad jag!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
*gapsjunger* vi gå över daggstänkta berg.
fallera!!

Nanannannanllallalallalalla *nynnar för jag har glömt texten ;)
Vi gå över daggstänkta berg, fallera,
som lånat av smaragderna sin färg, fallera,
Och sorger ha vi inga, våra glada visor klinga
när vi gå över daggstänkta berg, fallera.
De gamla, de kloka må le, fallera,
vi äro ej förståndiga som de, fallera.
Ty vem skulle sjunga om våren den unga,
om vi vore kloka som de, fallera?
O mänskor, förglömmen er gråt, fallera,
och kommen och följen oss åt, fallera,
Se, fjärran vi gånga att solskenet fånga.
Ja, kommen och följen oss å, fallera.
Så gladeligt hand uti hand, fallera,
nu gå vi till fågel Fenix land, fallera,
till det sagoland, som skiner av smaragder och rubiner,
nu gå vi till fågel Fenix land, fallera.
*sjunger så ecko stirrar*
*vrålar* fallera utan snö vi gå, glada i skogen som små
falleraaaaaaaaaaaaaaaaa
SNÖÖÖÖSNÖÖÖSNÖÖÖÖSNÖÖÖSNÖÖSNNNNNNÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!
snösnösnösnösnösnösnösnösnösnsnösnsnösnösnösnösnösnööö!

snöSNÖsnöSNÖsnöSNÖsnöSNÖsnöSNÖsnöSNÖsnöSNÖsnöSNÖ
SNÖ FÖR HELA SLANTEN, SEN FÅR NI TANTISAR OCH TOKISAR SÄGA VAD NI VILL.

Som lånats av smaragderna sin färg, fallera
Nu går vi till fågel Fenix land FALLERAAAAAAAAA *skriker*
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL *SKRIIIIIKER*

Du behöver inte skrika, vi vet att du är här Lotta *skriker tillbaks* :P

LOTTA ÄLSKAR SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ AV HELA SITT HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRTA OCH DET VEEEEEEEEEEET JAG FAKTISKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *SKRIIKER SÅ JAG ÖVERRÖSTAR HELA HIF*
Snösnösnösnsnösnööösnösnösnösnöö!
LOTTA ÄÄÄÄLSKAR SNÖÖÖ!!! *lägger till en stämma på Emmas skrikande*

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Snorisarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 

Lotta, är det så att du är avundsjuk på oss snorisar som kan skutta runt i snön och göra snöänglar? Jag menar, åldern brukar ju sätta stopp för litegranna 
Blä myr-wickis, vad tror du vi gör när vi badar? Vi simmar, hoppar, dyker efter tappade badbyxor. Tror du att det är ett latmansgöra att vara i vattnet?

tantisshjägga..
haha ni gör ingenting, flyter bara omkring där och blir arg på snorisar som plaskar och har det skojj.. mihihi

Kallar du jaga badbyxor för flyta din ettermyra?? 

Jamen det är ju att flyta, ni gamla orkar inte annat än det :P

Konstigt sätt att flyta…vad har du gått för simskola ditt päron 

jag gick simskola hemma i badkaret.. sådetså!! vars lärde du dig simma? i en liten vattenpöl? *hihih*
Myris har aldrig gått i simskola. Vattnet hinner ju aldrig tina.

Vem är Myriiis`? :P
ooopsss!!!

Va+ ;S :P

Det var det värsta Kerstin.. Vänta du bara så kommer jag på något svin bra.
Jag väntar och sjunger o visslar medans jag väntar!

Och jag visslar med *falskt* men vad gör det 

Det är fult och höra på, dte gör Mycke! ;) *ahaha*

Ja jag har en HEEEL del på lager.
Psst, min mamma har lurat mig att börja sälja plastburkar.
plastburkar? 

Lis1, TUPPERWARE ..
jaa.. jag tänkte liksom skriva de.. men ordet ville inte komma ur den delen av hjärnan;P
Varför har du börjat sälja de för? har du verkligen vänner som köper så mycket burkar så du går me vinst;)

Hahaha det var länge sedan jag var på ett sånt, trodde till och med att dom slutat med det ;)