Jag blir hundägare
Jag låter rubriken tala, Mysan_ ska skaffa hund! 😃
Jag har drömt om det i bokstavligt talat hela mitt liv, men med åren förstått att det tyvärr aldrig kommer hända. Jag får nöja mig med kissen Mysan och hästarna Hannibal och Tirona. Men igår, när jag satt uppe och spelade, sms:ade min mamma en bild på en riktigt söt, svart valp och skrev "Han kommer hem till oss på måndag kväll" och det tolkade jag som att vi skulle vara hundvakt åt en valp, för en hund kommer jag ju aldrig få, det är självklart. Eftersom jag verkligen trodde att vi skulle vara vakt åt honom och hade inte en tanke på att hunden på bilden är min hund, svarade jag "Kul! Hur länge vaktar vi honom? Bara över kvällen?" Och mamma svarade att vi har köpt hunden. Allt är klart, han är vår. Känslan som for igenom kroppen då är obeskrivlig!❤️
Just nu är jag rätt säker på att jag är lyckligast i världen, min största dröm har gått i uppfyllelse. Jag hade slutat hoppats på att få en hund. Men nu sitter jag här, och på måndag, då har jag en hund. Tänka sig, jag har verkligen lärt mig att man inte ska sluta hoppas! Det är knappt så jag tror att det är verklighet. Jag är så fruktansvärt glad! 😃
Nu har ni en ny medlem här på hundar iFokus, och jag kommer nog vara ganska aktiv också. Ni kommer få se mycket bilder på honom, han är en svart Chihuahua, väldigt söt! Och vad ska han heta då? Han kommer antagligen få heta Zorro 😉
Tråden har egentligen inget syfte, jag ville bara dela med mig av all lycka! 😃❤️
Åååh, jag fick tårar i ögonen, så glad jag blir för din skull! Det är verkligen underbart att vara hundägare :)🐶
Åh kommer ihåg när jag fick min bebis efter att ha längtat efter en hund halva mitt liv 😍
Lycka till!!
Det var ingen dålig överraskning! Grattis!
Grattis! Vad roligt. Gläds verkligen med dig. :) Fick själv hem min första hund för strax två veckor sedan. Förstår fortfarande inte riktigt att han är min egen. Haha. Lycka till med valpen!
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Jag måste säga Grattis!
Åh vad härligt! Stort grattis!
Med vänliga hälsningar, Apportbocken
Hoppas du får en härlig dag! 😃
Tack så jättemycket allihop, jag är så himla glad! 😃❤️
Grattis och lycka till!
// Emma
Grattis! O välkommen till hundar iFokus! ❤️
"Där kunskap slutar, tar våldet vid"
Min blogg nouw.com/fyratassar
Grattis :)
Grattis :) Vad blev det för ras?
#11 En svart Chihuahua skrev hon inlägget att det var 🙂
"Där kunskap slutar, tar våldet vid"
Min blogg nouw.com/fyratassar
Så roligt! Jag äger själv två chihuahuor och det är väldigt roliga och aktiva hundar 👍
Tack så mycket! ❤️
Ååh! Hoppas att det händer mig också. 😭Lycka till så mycket du!😍
Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!
Nu är det inte många dagar kvar! Ska bli kul att se honom!
Åh jag minns det som igår. Jag var 11 år gammal när jag och mamma flög hem med min älskade lilla collievalp i en gammal bag från föreningssparbanken. Som jag älskade den hunden. Stort grattis och lycka till!
#15 Det hoppas jag också, tack! ❤️
#16 Nej inte alls långt! Har längtat så mycket, nu är det bara i övermorgon! 😍
#17 Collies är underbara! Tack! ❤️
#12 haha men oj det missa jag!
Gud vad jobbigt det måste vara att vänta, speciellt på tisdag morgon!😂
Ja det är jättejobbigt haha, vill ju bara att det ska bli måndag nu! ))
Åh, stort grattis! Det måste kännas fantastiskt. Stort lycka till med allt! Kom ihåg att miljöträna valpen och träna på att gå fint i koppel m.m. så blir er tid tillsammans ännu roligare!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!
www.marsvinspensionat.weebly.com - Marsvinspensionat
Oj, menade måndag xD #21
Kommer du att kunna sova i natt?😃