Djurmaxi?
Hej!
Jag har tänkt lägga en beställning hos djurmaxi.se. Är det någon av er här som beställt därifrån? Hur har det gått?
MVH Linnea
**Med vänlig hälsing
**Linnea Berg
Jag har beställt därifrån flertal gånger, Det tar lång tid att få paketet och jag brukar få åka en bit för att få hämta ut det (beror på hur och vart man bor). Föredrar Vetzoo och föredrog förut Animail (inte längre då dom blivit sega dom med), Men vetzoo och zoozo(?) är snabba och man får paket utanför dörren. För mig är det ett stort +
#1 - Jag har nämligen en liten valp på gång och hittade en underbar skål som jag verkligen vill ha! Och lite annat smått och gott.. Men vore ju bra om leveransen kom innan 18/7 då vi ska hämta valpen då.. 😃
**Med vänlig hälsing
**Linnea Berg
Beställde en id bricka därifrån, tog väl 1,5 vecka innan den kom tror jag. Har inget ont att säga om den sidan faktiskt
"Där kunskap slutar, tar våldet vid"
Min blogg nouw.com/fyratassar
#3 - När du köpte id-bricka, hur gjorde du för få te.x telefonnummer på baksidan av brickan? Hittar ingen information alls…
**Med vänlig hälsing
**Linnea Berg
Paketet kan ta upp till 2-3veckor (då räknar jag med helger), men det kan även gå snabbare. Men det finns sidor som är mycket snabbare än djurmaxi.
Efter man lagt det i varukorgen får man skriva vad man vill ha ingraverat på brickan och då skrev jag bara: Framsida: Molly Baksida: telenr
Edit: Kanske blev lite halvluddigt när ja skrev telenr, för jag skrev in mitt hela telefonnummer där, men vill bara inte slänga ut det här hur som helst 🙂
"Där kunskap slutar, tar våldet vid"
Min blogg nouw.com/fyratassar
Har beställt mycket där ifrån, det många inte tänker på att är under varje vara så står det hur många dagar det tar, Så ibland blir de så att dom väntar in en vara för att skicka ut hela beställningen
#6 - Förstod vad du menade! Tack för hjälpen 😊
**Med vänlig hälsing
**Linnea Berg
Jag har beställt därifrån flera gånger utan problem. Har alltid betalat efter att jag fått grejerna och eftersom jag beställt saker som de har i lager så har paketen kommit snabbt.
---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm
#9 - Jag var noga med kolla om dem hade varorna i lager och det hade dem. Samt valde jag faktura för vara på den säkra sidan 🙂
**Med vänlig hälsing
**Linnea Berg