Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
LĂ€st 948 ggr
Najan13
1

Hitta kloslip

Hej!

Jag blir galen! đŸ˜• Jag har letat överallt efter en elektrisk kloslip frĂ„n furminator, men jag hittar inte en enda som sĂ€ljer dom pĂ„ nĂ€tet. Har dom slutat sĂ€ljas eller har jag haft otur i mitt sökande? Vet ni i sĂ„ fall vart dom finns (behöver inte vara pĂ„ nĂ€tet, men runt stockholmsomrĂ„det i sĂ„ fall)?

AnneN
0

Kollat pÄ e-bay? Jag brukar bestÀlla en del saker dÀr och har aldrig haft nÄgra problem, dessutom ofta billigare Àn att köpa i svenska butiker.

_**/Mvh Anne
**~SajtvÀrd pÄ Blandrashundar ~Medarbetare pÄ Support
_HundÀgare i Norrbotten? VÀlkommen till oss pÄ Hundhuset!

Hanna
0

Denna finns ju annars. Kanske inte riktigt det du söker dock? http://m.zooplus.se/shop/hund/palsvard/klosaxar_klovard/klosaxar/359098

SajtvÀrd pÄ reptiler ifokus.
Medarbetare pĂ„ leopardgecko ifokus

russin
0

Det finns att bestÀlla via petster

russin
0

Oster som #2 lĂ€nkade till har jag. Valde mellan den och Furminatorns nĂ€r jag skulle köpa och Oster var billigare. Är helnöjd :) Enda som skiljer Ă€r typ led-lampan som Furminatorn har, annars ungefĂ€r lika i styrka.

neko
0

Har ocksĂ„ osters och Ă€r hittils vĂ€ldigt nöjd. đŸ™‚

Najan13
0

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket! Ja det Ă€r just lampan med Furminatorn jag vill Ă„t, annars hade det inte spelat nĂ„gon roll. đŸ™‚

hemul
0

Jag googlade bara engelska sajter för det Ă€r dels inom EU och dels behĂ€rskar jag engelska men inte tyska, franska o.s.v. Är du mer sprĂ„kbegĂ„vad Ă€n jag kan du ju kolla andra lĂ€nder ocksĂ„.😉