Navis Bildtråd
Vad använder du för kamera? Jättefina bilder verkligen!🙂
Besök gärna min blogg - Minsvartvita
#7 Tack ska du ha :) Jag använder Nikon D90 :)
@adventuresofnavi | instagram
Vacker sötnos :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Så söt.
Vilken otroligt vacker hund!
Tack tack ❤️ Ja hon är en riktig pärla, min lilla blå :)
Som hon växt! Jättevacker verkligen
Hur mycket terv är det i henne?
#16 25% :)
Sååå vacker! Älskar merle med olika färger på ögonen!
Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian
Pretty 😍
Brutalt snygg!
Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian
Hon är så jäkla fin! 😍
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#28 Stort tack, både från mig och Navi 😍
Var på valpkurs och där var det en aussie/terv som var lik Navi men mer mörk merle! :D Tänkte på er då 😃
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
#31 Åh jasså? 😍 Vart i landet? Kanske syskon till fröken? :)
#32 Gotland! Funderade också på det, tror inte den är född på gotland. Tror den var 6-7 månader?
#33 Ja det är ju Ragge! Navis bror 😍
Men vad roligt! :D Vi de kom fram och hälsade på Marcy och så ! :D Riktig snygging vad han!
#35 Åh vad kul!! 😃
Tänkte att de kanske var släkt då den blandningen inte är så vanlig? Då var mina "misstankar" rätt då 😃
#37 Ja vilken träff :) Kul ändå, jag hoppas verkligen det blir syskon träff i framtiden. Så roligt att träffa varandra :)
Hon är himla fin denna tjej 😍
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
# 42 Stort tack 😍
Hon är sååå fin! Avundsjuk på snön, den hoppade över oss haha :(
Medarbetare på Vallhundar
#55 😍 Ja jag blev superexalterad över snön haha! Navi fick kissa snabbt hemma sen bar jag in henne i bilen, körde till en äng där hon fick springa fritt och busa i snön 😂 Två dagar senare var snön helt borta och har regnat konstant sen i söndags, mindre kul :(
#56 åh, synd att den är borta! Men ni fick ju iallafall lite ;) och då bor vi ändå inte så långt ifrån varandra om jag inte har helt fel så vi hade väl bara otur haha :( Körde ner till pojkvännen istället så fick Storm leka i snön där lite, snacka om att hon blev överlycklig ;) Aussies och snö=Bästa som finns! (Ungefär som att bada ;) )
#57 Åh, vart bor ni? Haha ja jäklar, att bada älskar hon med! Och bada i lera 😂 Alla typer av blött och smutsigt är sååå himla kul ;D
#58 Känner igen det där, att bada i diken (allra helst smutsiga diken) är också bland det bästa som finns ;) Vi bor i Småland, utanför Ljungby, så inte så jättelångt bort om jag inte har helt fel ;)
#59 Aha! :) Ja vi bor i Halmstad, men sambon kommer från Småland så där är vi titt som tätt! Alvesta, Växjö och Jönköping. Varje gång vi körde dit i somras stannade vi alltid vid Boasjön så fick Navi bada lite. Älskar att hoppa från bryggan ;)
#60 Jaha! Trevligt ;) Storm har en syster i Växjö så där är vi också hela tiden, eventuellt blir det flytt dit också till sommaren/hösten :) haha, ja det känner jag igen! Bada, snö och smuts är ju favoriterna ;D
Är hon redan så gammal! 😮
#66 9 mars blir hon ett år! 🤓Bitterljuvt det där 😡
#67 😮 Äh, nu börjar det roliga får man tänka😛
#68 Precis! Det som är så mysigt med valptiden är det där lilla fluffet, men Navi är ändå världens gosegris. Och nu kan man börja fokusera på träning 😍
😂😂😂
SÅ SÖÖÖÖT, helt underbar
“Turn your wounds into wisdom.”
— Oprah Winfrey
Instagram:
https://instagram.com/ninis74
Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCUBESsjTpsmjV6mtiOckSIg
Fina Navi 😃
Vänta bara tills min trolldryck börjat verka
Fina tösen ☺️
Hon är verkligen uuuunderbar!
Nämen gud så fin! Är det en bondkatt? C:
Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography
#79 Jajamän, en liten bonnakatt 😍Det har verkligen gått över förväntan, dem är sååå snälla vid varandra. Jag trodde det skulle ta hus i helvete, men tji fick jag!
Katt! <3
Fina tjejen! Stor hon börjar bli nu 🙂
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Idag blir lilla Blå 1 år! Det har firats med tårta i form av skinkost macka och leverpastej, presenter, långpromenad och faktiskt vaccination + hälsokoll :) Allt såg bra ut och nu ska vi boka in HD röntgen för att säkerställa allt innan vi kör gasen i botten på tyngre aktiviteter :)
Gud så fin och fina bilder!
// Carla & dogpacken
http://carladogpack.blogg.se/
Navi fyllde ju ett häromveckan så då var vi hos veterinär för vaccination och hälsokontrol! Veterinär var supernöjd med henne men frågade hur "hård" jag varit med träningen (fysiskt) och jag var ärlig, sa att jag mesat med hopp, vikter, och balans för jag vill inte skada hennes höfter och så.
Han sa att han förstod mig och att det bättre att vara "safe than sorry" och att hon inte har det minsta ont, hennes hull är jättefint men (det ska alltid finnas ett men hos en veterinär haha 😉) hon får inte gå upp mer i vikt. Hon ska heller inte går ner något, men hon behöver bygga muskler - så det är dags för mig att sluta mesa! Hon kommer att HD röntgas om en månad eller två, men veterinär gav mig ändå klartecken så nu har vi börjat träna lite balans och igår cyklade vi lite smått 🎧 Hon var så duktig!
Kommandon hon lärde sig direkt: Start, pedal, sakta ner, höger och stanna.
Det enda kommandot som är lite svårt är vänster, men det löser vi! Vi blandade cykel, promenad och bus på 6 km och hon knatade på riktigt bra över övergångsställen och rödljus, fullt fokus framåt. hon kom in i "arbetsmood" direkt, drog lite 3 ggr men det släppte när jag gav fokuskommando, Självklart stannade vi på en fin gräsplätt då och då så gav jag frikommando och vi busade av oss! Så glad jag är och så lycklig, Hon är helt fantastisk, min underbara Navi ❤️ Allt jag någonsin drömt om och lite till 🤗