OT HOHO!!
Tiiiiiiinaaaaaaaaaaaaaaa var är du??????
Är det någon som vet vart Tina tagit vägen, våran ena tantis har försvunnit och jag vet inte vart
Om du kommer så kan du få sparka mig på orangutangbaken, och jag lovar jag kommer inte säga ett ord 
Nu kommer du genast ut bannade retsticka 

Undrar också vart TinaH har tagit vägen, inte sett henne här på flera dagar nu
Saknar ju tantisen!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag trodde hon skulle komma ut och berätta om när hon var iväg och Tura, och jag ser ju att hon är ute =) Jag har pma-t henne men får inget svar…mycket konstigt, nått måste ha hänt 
Jepp, är ett tag sedan hon skrev nu ju.

Är det ingen som vet, jag har varit tillbaka i trådarna och det enda jag ser som kan ha något med att hon håller sig borta är att KerstinP inte ville ha henne kvar men det var väl bara Kerstins personliga åsikt….det är i den tråden du startade Anne om vilka som ville ha Tina kvar, sedan vet jag inte om hon varit ut efter det…
Till mig sa hon tidigare idag att hon blivit avstängd. Varför vet jag inte.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Men hur kan jag se att hon är online då?
Listan är väl på hela iFokus tror ja, fast ja vet inte

Ja jag vet inte…men visst är det mysko =)
Jo faktiskt

Hoho! Tiiina! *ropar allt vad jag har*
Vart är du din gamla tant? Blev du fuller och ramlade i vattnet?
Simma genast iland och kom hit och tjata *L*

Är det nu vi ska börja svära åt tantisen Nicki…jag börjar allt bli lite förbaskad på svikarn hon skulle ju ta med sig en mörk snygging med sexpack åt mig 

Tina borta? Huääääh, vars håller du hus?

Hon brukar väl alltid komma med nått skoj…och jag trodde väl aldrig att hon skulle kunna hålla sin stora trut när jag berättade hur våran resa till Norrköping gick ;)

Hej alla!
Jag är här, har inte trillat över relingen på båten.
Även om några här inne skulle tycka det ,-)
hade det helt underbart i fredags.
Åt Panerad Winerschnitzel (stava?) med stektpotatis och sås.
Sedan till efterätt blev det Irish Cofée och annat smått och gott och dricka.
Vi hade hur mysigt som helst, satt och snackade hund hela kvällen med bordsfolket.

#4 mmm mycket onödigt av KerstinP att skriva som hon gjorde då tråden handlade om att vilja ha kvar Tina inte vilka som vill bli av med henne och det har jag även talat om för KerstinP i ett PM till henne!
Personligen kan jag inte se nån anledning till att nån här inne ska bli avstängd från HiF. och att inte kunna hålla personliga konflikter privata tycker jag är ganska barnsligt.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tjenare bruden
och hur vart det med min snygging, glömde du honom din stygging? Vi nästan trodde du hade ramlat över relingen, men då hade vi väl hört det om någon dag tänker jag väl….men jag hade då inte hoppat i och räddat dig det hade nån annan fått gjort, det är alldeles för kallt i vattnet 
Och du förresten så dax och komma ut nu när alla gått och lagt sig, och jag ska också inta ryggläge alldeles straxt….men nu är det du som håller dig på plats i morrn och hör sedan 

Lottisen…. vet i 17 vad du är för kompis, som inte ställer upp i alla väder och alla kläder….inte hoppar i vattnet för att det är för kllt……FNYS!…..ta på dig kläder….så fryser du inte i vattnet….dumma tant!
Idag så ska jag ut en runda mellan 10-12 med jycken i skogen, och sedan så ska jag sova och ta det lungt…"jag har ju så ooont i min rygg", du vet *AP-FLIN*
Jag hittade en snygging på båten och han tog jag hand om själv!
Kram!
Vilken tur du hörs av!!! Jag höll på att skicka ut en efterlysning via Interpol. Vi saknar ju dig på hif.
Att Kerstin P uttrycker sig i en tråd att hon inte vill ha dig kvar är ingen anledning att gömma sig i buskarna. F.ö. tycker jag att en Sajtvärd inte ska ge utlopp för sina personliga åsikter i en tråd.
Gôtt you are back! (västgötska/engelska)

*ASG* västgötska/engelska så bra att jag fick lära mig det också, alltid bra att ha i bakfickan ;)
Men Tina vart gjorde du av din gubbe då, medans du "tog hand om" min snygging din snåling 
i vill näver forgatt datt!! (gävlemål/engelska)

Vilket konstigt språk ni annvänder *viskar till Linsenhejhej* är det nåt fel på dom här på HIF? 
fel? Nä, vi are the klokkaste people jag veto.

Aha, hjag förstår, inte? xD
#22 det var kodat så att inte snorisar ska förstå!

är jag en snoris

Jepp en av våra snorisar 

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ xD
japp, nästan minisnoris

ååå, :P dryyyyygt! XD

Inte så drygt som vi tycker ;)

Kankse inte som NI tycker, men jag tycker det är jätte DRyyGT!! xD

Jag är minsann en vuxen snoris jag.. Heeeeela 18 år gammal..
#31 Då är vi två, stora, vettiga snorisar! ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Sedan NÄR blev en snoris vettig?
Lottisen
vad jag gjorde av min gubbe när jag hade sjömannen…det vill du inte veta….*S*
Sen jag föddes ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#32 Ohja, vi är minsann vettiga båda två.

Jo Tina jag vill visst veta….nyfiken som vanligt och för den delen vill jag veta varför jag inte fick det jag skulle ha 
Men isf är jag en ännu mer vettig snoris med hela 20 år;P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

En fruktansvärt gammal snoris *ASG*

Pluttan, jag vet inte riktigt om du räknas till snoris nå mer.. 
jag är ultrasnoris och planerar på att vara det ett bra tag till ;)

Men du Emma2, är inte du lika gammal som mig? När är du född?
Hörru du snuttan!! De är väl tusan klart att jag är snoris.. nicke är snoris .. hon är minsan äldre än 20;P haha.. Och jag kommer nog vara snoris hela livet
jag är 18! 89a alltså :)

beafer, Jo men daaaaaatum och månad ditt pucko ;) *hihi*
pluttan, det kommer en gräns då man vill vara snoris fast man inte är det.
Men de är väl klart jag är snoris!
*asg* vettiga snorisar?? Har ni tappat alla era miniskruvar? 

MINISKRUVAR?! Det var det värsta Kerstin, ni tantisar då.. Skruvarna borde ju börja rosta.. *hihih* 
jaha, haha! jag skyller på att jag är trött. men jag är född 13 juni :)
#0 Hon skulle väl sluta. Var det inte en tråd om det för ett tag sedan?.Så då har hon väl slutat då.

beafer, haha då är jag faktiskt äldre ;D;D;D sug på den du
ååh, vilket skit
haha! hur mycket äldre är du då?

6 maj :P
Jag fyller i mars! så jag är myycket mera myndig än er;P
Och jag är äldsta snoris, där med klokast! :P
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
I så fall är jag mest myndig. Mest förståndig. Mest klok. Mest mogen.
Ja, just mogen. För på min tid fick man mogna in i myndighetsåldern.
äh, det var ju inte mycket äldre alls ju ;D dessutom får ju jag vara snoris liiite längre en dej!
men Lisette, nu ska inte du komma här och låssas att du är värsta vuxen ;D det ända som skiljer är ju att du får köpa på systemet ^^
Haha! jaa.. och de värsta är ju att jag inte ens köpt något där inne sen jag fyllde år. Alla andra vänner springer dit så fort dem fyllde 20;P
Och jag är väl väääldans vuxen.. en vuxen, mogen snoris iaf;P
hihihihihi, jaja. if you say so :D
Hihi och här har ni en 89:a född 24:e maj ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
men vad är det här nudå? är jag yngst av alla 89or här? vavava?
Japp. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Kerstin tur att vi är gamla är visa och slipper sitta här och gaffla om vilken som är äldst eller yngst 
Vi har ju redan koll på läget. *fnys* en månad hit eller dit, vad gör det för skillnad. *fnys* här är det decennier som gäller.

Min dotter är också en 89:a född 14 april.

Ja du Kerstin vänta du tills dom blir äldre snorisarna då slutar dom bråka om vilken som är äldst eller yngst och månader hit och dit, då börjar dom sluta räkna eller så glömmer dom bort hur gamla dom är hehe

#64 Din dotter är väl inte medlem här?

#66# Man vet aldrig. *ler*

Ahaaa du har skaffat oss en spion ;)
*visslar*

Lottisen….fick det du skulle ha…..hmmmm…
du ville ju inte hjälpa mig om jag hade trillat över relingen så varför skulle du ha något av mig……hmm
Jag låste in gubben min i deras städskrubb, som vikarienade skurmopp, sedan så hade jag frit fram med både en och två och tre snygga skeppar-gossar…..
Jag NJÖT! 
Men jag hade en så förbannad skoskav efter kvällen så när vi hoppade av båten, så höll jag skorna i handen.
370 varför hade du skorna på?

Tänkte just fråga det samma, varför ha skorna på…nu fattar jag nada
Är det nått nytt sett tro, kanske något vi ska testa 

så DUMMA och OKLOKA Ni 2 är!!!
Jag hade skorna på mig när jag gick till båten, går fan inte barfota så här års….så hårdhudad är jag inte.

Hade du skorna på när du njöt också *ASG*
*asg* Uttrycket "att dö med skorna på" har fått en ny innebörd.

Skrattar så jag tror jag avkvider som Emma brukar säga 

NI ÄR FÖR F*N INTE KLOKA PÅ EN ENDASTE TÖNTBULLSFLÄCK, inte ens en smula från Skropan heller!!!!
Kerstin, tvätta GENAST munnen med grönsåpa……Lotta gör sak samma….
mina vänner är dina vänner….ju mer vi äääär tilsaammmaaans…..*sjunger*
Men jag hade kul, både med och utan skor, så det så!

Pssst gick det bättre utan eller *ASG* Att njuta alltså? 
Tror att du har fått fläcktyfus Lotta!

LOTTA!
prova själv……
…en sjööööömaaaan äälskaaar haaaavetsss vååååg……traaallaalllaaa..llaalaaa…..

yahoooo…….
Tina, har du också fläcktyfus??

VAAAA är jag prickig nu också
…jag lär ringa hälsocentralen i morrn och kolla upp om den sista sjömannen hade nått olämpligt