Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 658 ggr
[Maxidor]
0

Presentation av mig:)

Hej

Lisa heter jag o har 6 st hundarSkrattande i olika storlekar. Vad brukar det pratas om här då?

Malin-A
0

Välkommen.. här pratas om allt möjligt.. =)

lena1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej och välkommen…..ja allt möjligt pratar vi om,men gäller det inte hundar så brukar vi vara noga med att skriva OT innan man skriver sitt inlägg, för då slipper dom som inte är intresserade läsa om dom inte vil…

Vad har du för raser då?,själv har jag en collie

kerstinjoh
0

Välkommen hit! Hoppas att du kommer att trivas.

Vi skriver om allt möjligt, mycket om hundar. Vi berättar olika saker, frågar en del, ber om råd osv.

Men mycket skriver vi i OT trådar. Då handlar det om allt. Tokigheter, killar, hårfärg, ja listan kan göras lång. Men skoj har vi Skrattande

Kliv bara in här och känn dig som hemma! Berätta gärna lite om dina hundar. Själv har jag en blandning av Dalmatiner/Pitbull. En kille vid namn Alfons, som går under namnet Töntbull här inne.

V-lang
0

Hej Maxidor! Kul att du hittade hit..och som vanligt har mina govänner berätta för dig vad vi gör här inne =)

6 hundar woaaaaw och jag har fullt sjå att hålla reda på 1 papillon *skojar* Kan vi inte få se lite bilder på dina, och son Kerstin säger berätta gärna lite om dom Skrattande

[Vargnatt-]
0

Välkommen hit till alla tokiga hundmänniskor Skrattande

Ojoj du har fullt upp med hundar du :). Själv har jag en valp på 13 veckor här hemma, Aramis :)

lill-jarven
0

Hej och välkommen! :)

Du har hittat till en av de mest underbara sidor som finns, här får man stöd och hjälp i det mesta :)

Jag vill också se bilder på dina voffisar! Själv har jag 2 blandisar och en bichon frisé.. fast bichen bor kvar hos mina föräldrar.
Bild på mina två flickor:

kerstinjoh
0

Pst Maxidor, # 5 hade en hund som hette Aramis, nu har hon en annan som hon kallar Aramis.Cool

#6 vilket härligt kort!

[Vargnatt-]
0

Pssst Maxidor, passa dig för kerstinjoh och V-lang, de försöker kidnappa alla söta hundar de ser Räcka ut tungan 
Lite virriga är dom också, dom tror att dom fått tag på min hund men jag vet inte riktigt var dom fått det ifrån Förvånad

gejsa
0

Välkommen hit säger jag med. Har två hundar. Blandraser, pappan är storpudel. Så dom har pudelpäls tack och lov. Alltså hårar inte. *ler*

Malin-A
0

o jag får väl visa bild på min Lucifer också då Räcka ut tungan

[Maxidor]
0

Hej tillbaka alla trevliga tjejer o ev. killar:)

Var lägger jag in mina hundar? Här eller på presentation av hundar?

Liss
0

lägg dem här du:)

Och välkommen..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

kerstinjoh
0

Du har ett fotoalbum på "Din sida" också, där du kan lägga in lite alla möjliga kort. Bra för oss som är nyfikna Oskyldig

lena1
0

11,det gör du som du vill med som sagt…ser fram emot dem :-)

AnneN
0

Välkommen =) Här pratas det om precis exakt allt

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

_pitbull_
0

hej,vad har du försorts hundar?

kerstin_70
0

välkommen hit

Ellinor_ludde
0

Välkommen! Här är det super skoj ;)
*VARNING* Men akta dig för alla busiga tantisar :P

kerstinjoh
0

Tsss, lyssna inte på Ellinor *pekar uppåt*. Vi tantisar har ordning på det mesta.Oskyldig

Ellinor_ludde
0

Cool jasså du Kerstin! Skulle inte alltid tro det va !!! ^^, haha