Hundar iFokus

Hundar

Etikettutställning
Läst 1446 ggr
ifoundnemo
0

Hässleholm 2016

Vem ska dit och vilken dag?:) ställa ut eller titta?:) vilken/vilka raser ska du ställa eller titta på?:) Själv ska jag dit på söndagen för att titta :). De raser jag vill spana in är isländsk fårhund, Dalmatiner och siberian husky - isländsk fårhund för vi överväger den rasen för nästa vovve, Dalmatiner för jag kan inte så mycket om denna vackra ras och siberian husky för det är en drömras inför framtiden :) sen ska även podengo spanas in fast det ska jag göra på utställningen i Landskrona tänkte jag :)

Lizelda
0

Jag ska jobba där 21, ring 14 :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Paxxa
0

Roligt att du ska spana på dalmatiner. Tyvärr ska inte jag dit och jag vet att många har dragit tillbaka sin anmälan pga domarbyte. Men några stycken kommer nog iaf 😉

Stjärnor Kennel Flatian's Stjärnor

http://flatians.weebly.com

[AnimeV4]
0

När är denna och vart exakt?

ifoundnemo
0

#1 vad kul!:) #2 ja det är en ras jag vill lära mig mer om då den verkar så himla härlig! Vad tråkigt att så många dragit tillbaka sin anmälan…men får väl se hur många som dyker upp annars får jag väl försöka på nästa utställning jag går på :) #3 nästa helg i Hässleholm, vet inte exakt var i Hässleholm

panini
0

Åh synd, ska åka och kolla på en Rallylydnads tävling på min klubb den helgen. Hade gärna velat komma och kolla in tollare och prata med tollar-folk 😕

Haztparken
0

Jag ska dit och ställa båda dagarna med min storpudel tik Nyx :) 

#3 Den hålls på Hässleholmsgården.

[AnimeV4]
0

#4 Tack! Blir nog lite tight ändå.