Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1064 ggr
Wikstr_m
0

6 månaders schäfervalp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vargsjön´s Apache

E: Brigadens Yet Hd A Ed (0) MH Funktionsanalys

U: Vargsjön´s Imma Hd B Ed (0) MH

En lugn kille, orädd och nyfiken. Lättlärd och mysig. Mycket bra kroppsform och fina vinklar. Kommer bli stor när han är färdigvuxen.
Älskar att bli kliad och få springa. Han går att ha lös och kommer på inkallning. Behöver mycket aktivering.

Röngten av ED & HD är ett måste, samt MH mellan 12-18 månader. MT samt exteriörbeskrivning från 24-48 månaders ålder.

V-lang
0

Skulle du sälja honom? Jag trodde du skulle behålla honom Skrattande

Xiox
0
Wikstr_m
0

Lotta, jo han ska säljas…

Xiox, ta det där privat eller i gästboken är du snäll.

Xiox
0
Xiox
0
Xiox
0

Okej, sorry, det var inte meningen! -

kerstinjoh
0

Går det inte med killen, eller varför?

Wikstr_m
0

Det är ju mammas hund, och hon har ju bara tikar hemma. Blir ju problem om hon har en hane och resten tikar när dom börjar löpa.

[helenal]
0

sånt borde man tänka på innan man skaffar en hane tycker jag….

Wikstr_m
0

Helena, nu är det så att min mamma har kennel och föder upp schäfer. Hon kan ju inte bestämma könen på valparna. Så hon har ju knappast valt att han skulle bli en hane istället för tik.

Liss
0

haha!! Men snuttan? är du säker på de.. att hon inte kan bestämma de innan menar jag? tråkigt:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Wikstr_m
0

haha skulle hon kunna bestämma så skulle jag valt att det bara var hanar..

[helenal]
0

okej. dåsås då ser jag inget fel

V-lang
0

Men Helena visste du inte att hennes mamma födet upp min älsklingsras…har du missat det??? Håll digt på plats och ha inget liv *ASG*

Xiox
0

Okej??? XD

kerstinjoh
0

Föda upp shaffrar???? Fundersam Nu får ni lugna ner er, jag har bara ett evigt besvär med att dela ut och bli av med dem som inga vill ha. Shaffrar *fnys*

V-lang
0

Skicka dom hitåt du Kerstin jag tar dom allihop ;)

Xiox
0

OskyldigDå komemr jag och snor en av dig Lotta

kerstinjoh
0

Du kan inte sno Lottisens shaffrar. Så mycket besvär jag har att vinna på auktioner, knycka Oskyldig klä ut och skicka till Gäfleland. Pust! Tassar hit o tassar dit o ett enda stort besvär med allt. Ska jag vara riktigt ärlig så har jag nog rört ihop allt och vet inte riktigt vad jag gör.

*muttrar* tass till …. rakad svans till ????

Xiox
0

Suck! ;)

Wikstr_m
0

Kerstin, du bara lådsas att du inte tycker om schäfrar. Alla vi på HiF vet att du älskar schäfrar.

JODU Lotta, du får dom hela bunten.. Mohahahha!

V-lang
0

Hehehe jag känner redan alla varma små valpis pussar, för att inte tala om trampet av små klumpiga tassar *salig*

Wikstr_m
0

HAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. man vill INTE ha en puss av Apache, det är då ett som är säkert.

V-lang
0

Hrmmm man kan väl borsta tänderna på honom först ;)

Wikstr_m
0

Haha jo det kan man, men jag har mina aningar att han håller på åka på halsfluss. Bita har haft det och Apache lär nog också få det eftersom han försöker krypa in i munnen på henne.

V-lang
0

Åhhh huaaa då luktar det inte smultrontårta i den munnen ;)

Wikstr_m
0

Haha nej, så förstå när han kommer i ansiktet och flåsar.. Får ju spya upp i halsen och man blir grön i ansiktet.

V-lang
0

Blä vad äckligt då är det nog dax för en medecinering Förvånad

gejsa
0

Släng hit den till mig då. Jag tar den oavsett det luktar ur munnen eller inte. Man får inte vara så knysslig. *ler*

kerstinjoh
0

Shaffrar är man inte så knusslig med, de kan man slänga lite hit o dit. de lägger ändå bara huvudet på sne och ser lika oförstående ut som de är.Räcka ut tungan

gejsa
0

Håller med dig kerstin, dom är otroligt kloka och fina. *fniss*

jag har många bilder där min lilla Ida lägger huvudet på sne.

V-lang
0

*ASG* Du har så rätt Gejsa…men inte där om lukten i munnen det får hon allt fixa först =)

Wikstr_m
0

Mohaha, Lotta.. Han kommer imorgon med den tidiga bussen.

V-lang
0

En tub tandkräm blir det då =)