mode.ifokus
jag gör lite reklam nu, hoppas de är okej för dem andra.
Men iaf så har Mode.ifokus kommit nu, inte lanserat än.. därför de inte finns på listan, men ni kan iaf gå in:) Ni som är intresserade av sånt. Jag sprang dit fort som tusan;P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

jag är medlem!! den första om jag ska vara ärlig, snabbare än blixten. sug på den du lis1.
hur fan vart du medlem när inte ens sidan finns på listan än:S jag har inte kunnat bli medlem.. snyft!

jag såg på "senast iFokus" om tabbar och missar ;) sen fick jag ett mail av sajtvärden
jag fick me ett mail ju.. men ingen sidlänk:S

jag klickade in mig på sidan när jag läste inlägget på "senast ifokus" och sen klickade jag bara på lägg till favoritsajt. fungerade även fast den inte fanns med på listan :D HAHA långnäsa på dig lis1

Typiskt en sida för snorisar 
*stön* när kommer det en sida om livets viktiga ting? Förkläden och hucklen?
hahaha! fortfarande kerstin.. du är otrolig! du förgyller mina dagar:D

Att följa modet är att vara som alla andra vilket inte alls är min stil =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
som jag skrev inne på mode.ifokus så ägnar jag jätte mycket tid till det.. för mode för mig är sånt JAG tycker är snyggt.. inte de som är inne:) alltså snygga kläder, snygga accesoarer osv;D
MIN smak, MITT mode så att säga.. mode är allt möjligt vet du:)
Jag håller med dig Lisette.. Tycker också det är skitkul med kläder, skor och annat smått och gott.. Men jag är ingen trendslav för det. Plockar här och där av det jag gillar :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Som mig då uppe på vinden eller i förrådet och i värsta fall hos grannen ;)
Aha, Lotta är det du som gör alla förrådsinbrott i nordliga Gävle? 
Precis, alla har ju sin stil..tråkigt med folk som tar efter allt och alla för att passa in. Men dem kanske trivs så också:) Så mode för mig är modet jag gillar:) Nitbälte är väl alltid inne, eller?
Jaa, förådet är ju skit bra:) specielt om de är mormors eller nått sånt.. då kan man hitta mycke fynd.
Jag är tyvärr shopoholic också.. shoppar fast jag inte har råd, de är mindre kul..
klart att nitbälte alltid är inne Lisette ;D själv fick jag ge bort mitt till lillasyster. jag har tydligen fått för stor röv
rackarns!
haha, VA? som om du har stor röv.. vart fick du de ifrån.. eller har du bäbisskärp?:P
Vilken tur!! jag har både ett svart och ett vitt.. de är ALLTID snyggt:)
beställde en jacka i förr går.. tror ni jag har råd:S En ullparkas, når ner till rumpan.. sköönt!
Så råååka jag gå in på kappahl när jag slutade jobbet idag, hitta världens coolaste skinnhandskar i rött! VILL!

Jag är så äckligt pank att jag har inte ens råd att hämta ut mitt paket ifrån posten…
Jag måste allt tänka på modet lite mer har jag förstått. Men jag behöver tips. Ska volangerna hänga över eller under bältet? kan man ha nitbälte av grisskin, så att volangerna inte syns så väl?
Volangerna kan få fladdra lite som dom vill tycker jag, det är bara charmigt!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
hm, tydligen
Tilden fick igen skärpet till sista hålet. jag fick inte ens i det första! haha!
nae, stackare.. du får köpa nytt då helt enkelt.. jag vill ha ett rosa:)
du kan ha volangerna överallt kerstin.. bara fint:P
mm.. jag är inte rik heller. Har endel att betala fortfarande. En stav till läppen tex;P

volangerna ska helst inte dölja dom ribbade & stickade strumbyxorna med den brunorangea färgen

Man ska lägga skärpet mitt imellan två volanger det är stört inne….det är bara spännet och nån nit som ska synas ;) Och som Wikstr_m säger gärna ribbade & stickade strumpbyxor i brumorange färg är ju görsnyggt till ;)

jamen är inte det din stil lotta?
hum.. vad jag vet så var de lila, grön och röd som var inne nu;P så ta lila stickade strumpyxor ist. Med en svart klänning och ett lila nitbälte under tuttarna!;P haha! de du! de slår ALLT!

Vilken garderob jag får…ni är då för snälla brudar ;)
LISEEEEETTTEE! jag har köpt en stav till dej nu :D
EEEEMMAAAAA! Va BRA:) vad vart de för nått då?:D
en titanstav 1.6 som är 9mm lång :) fick kompisrabatt dessutom ;D

Du Lisette bäst att Emma fixar det där på söndag innan vi sticker hur ska du annars kunna äta medans vi är där 
Hon kan väl sitta och klia sig i öronhålet medans ni äter?

Ja det är ju egentligen rätt åt henne….utan mat på denna ö försmäktar jag och dööööör 
Okej.. men hur ser den uuut då! är de en plupp eller?:P Va bra att du fick rabatt:) Vad gick den på dårå?:)
Jo du sa ju det nyss också då.. Men vå får se. Vill inte sitta och vara nervös hela kvällen heller. Och någon gång måste jag ju äta på söndagen med menar jag. Vi får se helt enkelt. Jag vill helst bli av me det:P
det är en vanlig silverplutt :) men om du vill kan jag ta med en silverplutt med en lila "diamant" om du tycker att det skulle vara roligare ^^ den gick iaf på 50 spänn bara! shyrre när man får kompisrabatt!
Äsch, de spelar väl ingen större roll:) Ska ju bara ha den medans de läker.. så de går bra med bara en silverplupp;P
Vad tycker du då, ska jag göra den på lördagen eller söndagen?:)
söndagen :) för man ska ju inte dricka alkohol och sånt när man är ny piercad :) och det är ju alltid lite krångligt att käka dom första dagarna!
Haha, ska vi dricka alkohol:O Oj då! jaha ja.. tss..
Neh, men de har du iof rätt i.. så vi kan väl vänta till söndagen. Men då får du nog hålla min hand också;)
JA, klart vi ska :D liite, iaf :) dooleys ju! men hallå, hur ska det gå? jag måste ju hålla i din läpp. då kan jag inte hålla hand ju. du får tvinga mamma. så kan vi fixa öronproppar till henne och ögonbindel ;D
Ja just de.. dooleys! Mums! Och kanske lite vin hos mammsen med jaa:P De har du rätt i..
hihi, jaa jag vet! men ändå.. LOVA mig att de inte gör ont!
Ja de får hon ta och göra tror jag.. jag har öronproppar faktist här hemma.. sen får hon väl blunda helt enkelt:P

Va tänker ni tvinga mig att sitta i samma rum
Nähähähähää glöm bilden…jag och Ecko sticker all världens väg
Och ni kan dricka erat dooleys själva möjligvis lite vin jagt ska ju för 17 köra flera mil dagen efter 

Näähädu Beafer, nu svammlar du :P man kan visst äta :)
jag har inte sagt att man inte kan ;D klart att man kan men jag tyckte att det var krångligt. jag såg ut som Elvis i ett par dagar. typ höll ut läppen sådär ;D man är ju så försiktig i början. eller jag va det iaf. fast det kan ju bero på att jag inte ville fastna i tandställningen. ;D haha!

Alla upplever det säkert olika…men kanske dumt att chansa och missa min goda smörgåstårta =)
Hihi, som tur är har jag inte tandställning då;P
Du får visst hålla mig i handen Lotta, vad ska jag annars hålla i? behöver ju något att ta ut min smärta på! :P
hihihiihi, gick du sådär med emma.. "uhuh" *låter som elvis*
Klart alla upplever olika.. jag hoppas på att jag inte känner någonting

Hrmm du får väl hålla i bordet jag och Ecko är ute så det SÅ!!! Här tas ingen smärta ut på mig inte 
haha, eller hur ;D det är ju faktist synd om mej som har det! klart jag sjöng "huhuhu huhuhu yeaaahyeaaah"! men du, jag kom på en idé! du kan hålla i mitt lårfett, så får du klämma ihjäl det om du tycker att det gör ont ^^ det är ju klart att det kommer att kännas. men det är ju inte en sån där olidlig smärta :)

Lårfettet jo jag tackar ja *ASG*
trot eller ej, men jag har faktist lårfett ;D enda stället där det finns fett faktist! den du! :D

Fult att ljuga bruden…tungan kan bli svart ;)
Hahaha, lårfett? jag trodde du skulle komma med en riktig ide om något allvarligt. Men att du sitter och tänker på vart jag kan klämma på dig.. ja de var ju.. allvarligt för dig kanske;P hahahah! Tror inte heller du har något lårfett.. får jag nog ta till mitt eget isf.
Och byt inte bild sådär, blir alldeles vimsig!
I bordet lotta, vad ska jag med ett bord till när jag kan hålla en hand:P
hahahaha, men åh! jäkla pervo! jag som bara tänkte vara snäll ju ;D så kommer du och får det att låta värsta pervo. skämmes på dej!
men Skorpis är ju så söt på den bilden :D
Beafer, håller med Lisette, byt inte bild bara så där. jag trodde ju att det var Lotta. Tänk på att det finns gamla tantisr här som inte fattar så fort.
(Hhi, Lotta, det sista skrev jag böra för att göra dem lugna)
haha, erkänn att du var påväg att avslöja topphemlig information innan du insåg att det var jag ;D
Ja, jag tror me de är Lotta hela tiden! vänjer mig inte alls ju:P
Haha, Moi? pervo? icke då! Tyckte bara de lät lite roligt, att du hade tänkt!!! och kommit på en ide! och jag tänkte då "jaha, vad har hon kommit på nu då. Något tills hon ska komma?" och var jätte förväntansfull.. och så star de att jag ska grabba i ditt lårfett!:P
sårå? är ni nöjda nu? ;D
haha, okej då. det kanske lät lite roligt endå! jag har iaf kommit på att jag måste skriva en lista på vad jag ska ha med mej. annars kommer jag att glömma hälften ;D
Det är bara att söka på www.mode.ifokus.se
va? har jag missat något? vad ska vi söka efter inne på mode? :D

*ASG* Inget kanske, dumma unge *muttrar*
inget? va? äh, jag fattar nada. jag ska nog gå och sova tidigt idag!
Tråden är ju egntligen om mode.ifokus knasunge!:P
Ska du skriva en lista på vad du ska ha me dig? Hahah, de låter som ett kollo! Din mor tar väl hand om madrasser och annat såndär konstigt. Som gardinstångar och tårtor;P
Själv behöver du bara kläderna du har på dig och dooleys;) haha!
jamen… jaha.. men.. äschdå ^^
ja, och alla hålprylsaker och så kanske jag kommer på nått mer viktigt ju ;D

Som dig själv kanske strulfia *ASG*

Jasså du Lis1 Du har varit här och gjort reklam för oss.. :)
Vad sött av dig!
Tack så mycket!

ååå, är det du igen Lotta, trodde jag kunne gå inn på någon tråd innan jag såg dig! *suckar*