Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 2255 ggr
[Caamilla1224]
0

Hund sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hej! Jag har under en lång tid försökt hitta en hund som jag ägt tidigare men tyvärr var tvungen att omplacera. Detta var en Jack Russell hane som jag döpte till Zeke. Han kom ursprungligen från Decoys kennel i Nora vilket även är därifrån jag köpte honom. Han var registrerad i JRTC of Sweden men har helt glömt bort vad han hette i "kennelnamnet". OM jag minns rätt hette hans mamma "Decoys Narnia" men är ytterst osäker på detta. Han är född 2008 och jag omplacerade honom sommaren 2009 till en kille i Göteborg. Senare ringde en kvinna mig och sa att hon tagit över honom från killen i Göteborg och vi pratade ett tag. Tyvärr försvann hennes nummer och jag har inte lyckats kontakta varken henne, killen från Göteborg eller Decoys kennel för att veta hur Zeke går då jag ej finner kontaktuppgifter. Därför testar jag här ifall någon vet/hört talas om vart han kan befinna sig eller vet några kontaktuppgifter till någon som kan veta. Jag vill jätte gärna veta om han fortfarande lever och hur han isf mår idag.  Han var även kryptokid. Skickar med bild på honom också och håller tummarna att någon kanske vet något! 

Tack så länge!

Alvi_bs
0

Tyvärr jag har inte sätt honom!

[Caamilla1224]
0

Jag tror jag kom på hans namn som han är registrerad med: Decoys Quarter.

Catta-
0

Har letat lite på hunddata men hittar bara flatcoated under det kennelnamnet. Du råkar inte veta hans chipnr?

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Joyous
0

Uppfödaren finns på facebook. Jag skickar ett meddelande till dig privat så kan du höra av dig till henne och se om du kan få mer information!

Corgitok
0

Lycka till

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Yipp
0

#3 Tror inte att valparna registreras i SKK om kenneln är ansluten till JRTC of Sweden, därför du nog inte hittade på hunddata.