Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 2086 ggr
[Daniela1983]
0

RK prodog

Jag hade behövt en produkt som bara säljs på http://www.rkprodog.se/

Har någon handlat där, är det en seriös shop?

russin
1

Dom är seriösa ja 🙂 är även ofta på utställningar och säljer.

Paxxa
1

Det är seriöst. Ena ägaren av företaget är fysioterapeut och har öppnat ett ReDog här i stan, är uppfödare samt är exteriördomare hos SKK. Den andra inom företaget har ett hunddagis.

Stjärnor Kennel Flatian's Stjärnor

http://flatians.weebly.com

[Daniela1983]
0

Tack så mkt då beställer jag nog.

[Daniela1983]
0

De svarar inte på mejl, hm.

En annan fråga, då får jag beställa från Tyskland. Vet någon en tysk zooshop med inte för dyr frakt?

lizton
0

Beror ju på vad du ska ha. zooplus.se skickar varorna från Tyskland. De har fri frakt om du beställer för 500 kr. De är seriösa. Betala med kort eller gör en inbetalning till deras konto. Det går fortast om du betalar med kort.

[Daniela1983]
0

Nej nej jag ska Platinum tandgel, den verkar säljas endast hos tyska shopar förutom denna svenska shop.

[Daniela1983]
0

Har någon beställt från amazon.de eller amazon rent allmänt? Finns det någon garanti för att varorna blir sända?

[Daniela1983]
0

Strunt samma, det visade sig vara frakt på 20 euro.

russin
0

Prova annars  Tropiclean Teeth Gel - den fungerar på samma sätt, även om det kanske är lite olika ingredienser. Jag tycker i alla fall att den är väldigt bra 🙂 Finns i dom flesta djuraffärer numera.

[Daniela1983]
0

Den kör vi på i dagsläget, den köpte jag först för att prova, men den hjälper inte på sidan där han riskerar att få tandlossning pga hur skicket på tänderna. Platinum sägs vara starkare. Men jag hittade igår efter lite letande en tysk shop som bara har 10 euro som frakt, ska försöka beställa därifrån.

russin
0

Ah okej. Men fortsätt tjoa på RK Pro Dog.

[Daniela1983]
1

Yes, nu är paketet snart i Sverige. Det sjuka är  hur snabbt den tyska webbutiken packade mina varor, en dryg timme efter att jag beställde. Saker är ju lite billigare i Tyskland, beställde en kräm också, men internationella frakten gjorde så det blir samma pris som om jag köpte allt i Sverige.

Den butiken jag skrev om i början har inte besvarat två meddelanden vilket gör att jag aldrig skulle handla där. Röd flagga om man struntar i att höra av sig till en potentiell kund.

russin
0

#12 - märkligt, jag har aldrig haft problem med mail till och från henne ? Låter som något är strul med mailen eller annat.

[Daniela1983]
0

inte på fejan heller.

russin
0

#14 - undra om nåt har hänt, för jag har inte sett henne på länge på FB när jag tänker efter. Inte på flera månader 🤫