Gigantisk pitbull
Undrar över en sak, var f*n får man tag på en så har stor pitbull?
http://www.boredpanda.es/blog/wp-content/uploads/2015/03/perro-pitbull-gigante-hulk-portada.jpg
finns det verkligen uppfödare som avlar och säljer såna? eller de e kanske byggda muskler o sånt?
såg en video på facebook och blev väldigt nyfiken på det
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
- Paul Walker

skitavel på sjuka hundar
You can't spell Bitchy without Itchy

Är det inte american bully xl? Ingen avel jag stödjer iaf!
Folk avlar väl extrema hundar för att det är "tufft", finns inget seriöst med det. Om inte jag minns fel fick den hunden en kull också. Hoppas bara att de har gjort rätt tester.
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/

om man säger så här, hunden är inte en pitbull utan en blandras med diverse bully & mastiffraser, men pga utseendet så kallas alla hundar i USA för pitbulls om de ser ut som en staffe, så blandras + tillväxthormoner (uppfödaren har varit i blåsväder för att använda otillåtna & oetiska preparat på sina hundar tidigare)
You can't spell Bitchy without Itchy
Exakt den bullen var i tv, några uppfödare i ett land som födde upp pitbulld till polisen/militäret, inte planen han skulle bli så stor men det blev han. MEN jo dom avlar fram stora pitbulls, den på bilden agerar numera som familjehund hos dom som föder upp. Tror oxå dom avlade på han. Dom fick många erbjudande om att kunna köpa hunden men det ville dom inte.
Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography
Usch, det där ser inte sunt ut. 😕
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Usch, det här är samma groteska avel som "American Molossus" och hur långt Neapolitian Mastiff har gått. Hur fan tänker folk? Är framavlandet av sunda hundar verkligen att kräva för mycket?
Blir så förbannad på folk ibland. Till exempel såg jag en blandning av mops och pekinese på blocket, en hel kull som någon avlat fram. Individer från två raser med stora hälsoproblem som antagligen inte lämpade sig för renrasavel, och användes då istället till blandrasavel för att ta fram dessa "söta" hundar. Blä.
Som #4 säger så är Hulk inte renrasig, utan massa mastiffer och andra muskelhundar i honom.
Sen är han inte i bästa formen vilket får honom att se ännu större ut. Läste även någonstans att dem använder Fisheye när dem fotar honom, vilket gör att han ser ännu större ut. DDK9 avlar på att få fram så stora och maffiga hundar så möjligt, alltså utseendet. Det är knappast hälsosamt.
Citerar från en grupp jag är med i på fb: "Sen har Hulk även eddingtons i wanna be a whopper i stamtavlan vilket var en blandras som var otroligt framgångsrik inom WP" Just det, BLANDRAS.
DDK9's hundar är inget i min smak.