Hundar iFokus

Hundar

Etikettskaffa-hund
Läst 851 ggr
Frida B
1

Kort, snärtigt hannamn

Funderar på namn. Vill ha ett kort namn som är snärtigt, lätt att ropa, endast en stavelse och till en hane. 

Just nu ligger Kaos som topp 1, men är öppen för förslag. Och helst inte oseriösa som "Korv" som jag fick när jag frågade min kära familj… 😃

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

ipopuma
0

ras?

Allumania
0

Roy, Fly, Sky, Frost, Owe, Uno, Neo, Peo, Boss, King, Ice, Ben, Ted, Rex, Will, Toy, Ty, Taco, Chico, Nacho, Kent, Mars, Twix, Fix, Fuuga, Kin, Gin, Hero, Zero, Ahti, Vili, Pena, Esa, Pasi, Masi, Pate, Bob, Mario, Scott, Hexi, Draco, Boy

AnneN
0

Kanske hittar du något namn i denna lista.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fialialej
0

Kom spontant att tänka på "Whip" - det är ju snärtigt på alla sätt.. ;)

"På natten är alla katter svarta"

Frida B
0

Tack för många namnförslag! 

Fastnade för Gin faktiskt. Whip tycker jag låter lite.. Nja, jag vet inte. Känns inte rätt bara ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

VildaVittra
0

Knott, Knytt, Punkt, eller så gör du som jag och döper hunden till en grekisk bokstav, som Tau, Chi osv.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Allumania
1

#5 Gin betyder Silver på Japanska. Sj älskar jag namnet och kanske döper en Jämthund så nån dag i framtiden 😍

alltidnordin
0

Zipp tänkte jag på haha!

/ Sofia

TeamBlackShelties på InstagramSkrattar

Zadeira
0

Rex, Flex, Hoff, Ax, Ki (eller Qi), Oy, Finn, Birk, Zeb, Zapp

eldhjärta
0

Rock

HjärtaHjärta

LyQa
0

Jax är väldigt fint hannamn!

Corgitok
0

Max, Scott, Tuss? xD

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Frida B
0

Men scott var ju fint!

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Vixxen
0

Max!

TjockaBerta
0

Kip

>>>Malum domesticum<<<