vad är eran hund/hundars älsklingsleksak ?
hundar tycker ju likt människor, så olika…så nu undrar jag, vad är eran hunds absoluta favoritleksak ?
ngt som alltid drar igång lek eller bus
för min hund är hans IKEA råtta han fick när jag precis hämtat hem honom hans absoluta älsklingsleksak, men trots all lek & dragkamp med den så är hans så otroligt försiktig att den inte ska gå sönder :)
You can't spell Bitchy without Itchy
Förut lekte min Ebba bara med pinnar och absolut inget annat tills jag tog med en råtta från ikea…. Stor favorit! :P

billiga & bra :)
You can't spell Bitchy without Itchy
Rävarna från Ikea är favoriten för den ena och den andra leker nästan aldrig med leksaker :p
Strumpor! Alltid strumpor! Helst de som man inte speciellt har gett honom just för att leka med.
Dummyn och pipisen! Båda får han iofs bara ha i träningssituation… Pipisen var väntad, men dummyn? Köpte jag för 35 kr för att den var billig och hade lite vikt i. Men den kunde han gå ordentlig fot för, tydligen. Happ. :D
Utanför träning så måste det vara en gammal hederlig kampknut. Den ger han gärna bort, och tuggar gärna på :)

Min ena älskar mjuka stoppade gosedjur, men slaktar dem på en gång. Alltså biter sönder och river ut all stoppning. Så han får inte ha såna särskilt ofta. Lyckligtvis är han nöjd även med repleksaker och mer tåliga saker.
Den andras bästa leksak är stickade vantar, så jag har en jag tar fram som allra bästa belöningen endast. Han gillar annars lite allt möjligt.
En kökshandduk med en knut i ena änden… inget slår det.
Jasa nej saja!
Min vuxna tik älskar bollar, hon blir galen av tennisbollar :D
Min valp älskar den här, men den är lite otymplig så jag ska köpa en mindre och smidigare variant:
---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm
#6 Den räven är min valps favorit också =)
Ikeamöss och hans fårskinnsleksak :)
-
Bästa leksaken att leka med måste vara allt som har pipisar i sig, det är ju dö kul när det låter!😉
Annars så har han en liiten blå fleecebit som jag har slagit en knut på i mitten, den älskar han att bära runt på och visa upp, gärna långt uppe i ansiktet på en så att han är säker på att man har sett den ordentligt 😃
Den ena hunden leker helst med mössor/vantar/halsdukar. Den andra hunden blir super exalterad av i princip vad som helst, men hon har en fårskinnsleksak som gör henne lite extra tokig .
// Nadja
Det kan nog vara en brun noshörning som är nästan lika stor som hon, och som hon fick av svärmor en gång.
En liten vit mus som uppfödaren skickade med henne är också en favorit. Konstigt att den "överlevt" så länge.
Men det märks att hon blivit vuxen, hon leker inte alls lika mycket som förut.
Boll med snöre göe Helix vad som helst för, släpper jag taget kommer han inte tillbaka med den xD
IKEA råttan, hållt i snart 5år och det är den absolut bästa. Men han leker ju bara inomhus, ute duger harskinnet, ibland min skinn handske, någon pinne, eller kopplet, men det är inte ofta han leker ute.
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
Roadkills 😃 dvs mjukisar utan stoppning