Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 489 ggr
Wikstr_m
0

En vecka sen flyttar hon..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja om en vecka så flyttar Nikita troligen. Känns redigt i hjärtat kan jag säga. Men jag känner att jag gör det rätta för både henne och mig.

Min mammas vän har fotat bilder på henne åt mig, hon är så underbart fin.

kerstinjoh
0

Hon är vacker. Svarta konturer runt öronen. Fint.

Men du gör ju det här förr hennes eget bästa. Det kommer säkert att gå bra, men visst blir det lite tomt i början kan jag förstå.

Wikstr_m
0

Kerstin, om jag ska vara ärlig så ser det ut som hon har gammal smink utgnuggat runt ögonen.. *hihi*

Liss
0

Åh, hon är ju super vacker.. har jag alltid tyckt!:)
Men som sagt, du gör de bästa för er båda.. de blir säkert jätte bra. Och du kan väl träffa henne också?:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Wikstr_m
0

Lis1, jo nog jag kan ju träffa henne. Men hon flyttar ner till Östersund :( Blir ju lite lång väg att åka.

Liss
0

östersund? de är i mitten av sverige va?.. jo men ändå. En helgs resa för att träffa på henne iaf:)

Wikstr_m
0

Mjo, på ett ungefär. Men hennes "nya föräldrar" har rötter i Råneå/Luleå så dom är ju här uppe i Norrbotten på sommrarna. Och då har jag ju chans att träffa henne.

Liss
0

ja dåså… de kan ju alltid vara kul. Jag vet när vi sålde våran häst så hälsa vi på i början. Visst brukar de ju sluta med att de blir mindre och mindre.. men de var för att vi flytta också. Du kan ju säkert hålla kontakten.
Du ska inte ha henne tillbaka mera då?

Beafer
0

vad starkt av dej att fatta det beslutet! hoppas det går bra med nya ägarna och så :) skönt också att det finns möjlighet för dej att träffa henne sen :D

lena1
0

vad jobbigt men du gör ju det rätta för henne,jag önskar henne all lycka till i livet :-)

V-lang
0

Åhhh min lilla blåögda brutta, åhh så stor hon blivit. Hon är värd det allra bäst =) Krama om henne från mig

Att det blir jättetomt i början så är det, Men du har gjort det rätta, det här är ju inget du har rusat in..

Xiox
0

ååå, ska hon till östersund? . där bor jag!!! *hihi* vart i östersund? :P

Xiox
0

oj, inte så smart att säga vart jag bor, snorisarna kanske kommer upp och spöar mig! . men som alla vuxna/gammla säger, " man ska inte slå yngre" *ler*

Wikstr_m
0

Jag vet inte vars i Östersund. Får jag fråga varför du undrar det?

Lotta, jag önskar verkligen att det inte ska sluta så här. Känns inte bra att veta att hon ska få ett nytt hem. Hon är ju liksom MIN hund, och jag har uppfostrat henne.

Ellinor_ludde
0

Herregud va underbar hund :)
Så himla vacker :')

Xiox
0

För att jag bor i Ösersund, och det kanske inte är så långt från där jag bor.

Wikstr_m
0

#15 Jaha, vad har det med saken att göra?

V-lang
0

Jag kommer verkligen sakna dina bilder på henne här ute, men jag hoppas att den nya ägaren är så snäll och skickar nått ibland så vi får följa henne här ute..

Och jag säger som dig det kommer liksom att kännas som det är din hund vi pratar om i framtiden iaf….Nikita är liksom DU om du förstår hur jag menar =)

Xiox
0

Ingen ting, men jag undrade bara?