Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1017 ggr
Fridaaaa
0

Blå/gul och svart/röda koppel

Någon som vet vart man kan hitta det? 150-180 cm långa dvs normallånga :)

(säg inte googla, frågar här nu)
Ska vara till små hundar, så inga stora tunga koppel :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
1

#1 Tack men den är inte enbart röd&svart utan brun också :)  (sett den IRL) inte hittat någon hurttakoppel som är bara rödsvart eller bara gulblå tyvärr. tack ändå! :)

panini
0

Du kan inte tänka dig att beställa ett i paracord då? Många privatpersoner tar ju beställningar efter kundens önskemål, dessutom är ju paracord sjukt snyggt 👍

Itchy
0
Fridaaaa
0

#4 nej gillar inte paracord Tack ändå för förslaget :) #3 Slut i lager och beställer dessvärre inte därifrån Tack ändå :) #5 Tack hoppas jag hittar någon blågul med. :)

Itchy
0

värsta fall kan man ju köpa poly band och fixa egna koppel :)

You can't spell Bitchy without Itchy

[Forest]
1

Finns många som gör både koppel och halsband så jag skulle vänta mig till privatperson som är händig för att få ett koppel man trivs med :) Här är en person som gör http://lillbullen.se/?m=201407

Fridaaaa
0

#7 söker färdiga :) har dessutom inte symaskin. Vill ja snygga hållbara vilket det inte skulle bli om vad syr xD speciellt inte förhand hihi. Men tack för förslaget :) #8 vad jag kunde se så är kopplena enfärgade? Men man väljer annan färg på fleecet i handtaget? Eller såg jag helt fel? Ja det gäller att hitta såna privatpersoner med :)

Nalidja
0

På popix kan man designa sina egna koppel så där kan du välja färger själv och även skriva en text på kopplet :)

Fridaaaa
0

#10 Hittar ingen sida som heter så? Menar du popix? För där hittar jag bara halsband nämligen

Fridaaaa
0

Hittade på popix nu, ska kolla in :D

FjantYoda
0

https://www.instagram.com/aros_yoda/