Hundar iFokus

Hundar

Etikettträning-och-inlärning
Läst 1086 ggr
VildaVittra
3

Trick att lära hunden

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det här var verkligen ett skoj trick att lära sin hund. Skulle jag mot förmodan lyckas med mina korkbollar skulle de nog dock inte skriva sitt namn, utan snarare "Skit på dig". 🤪

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Fisherling
0

Haha jo, det är nog rätt simpelt egentligen om man bryter ned det. Det är ju bara att hunden ska kunna hålla stadigt i ett objekt och sedan följa en targtepinne. 

Alltså, simpelt i teorin :P

TjockaBerta
0

Den ena skulle vända mig ryggen gå sin väg och den andra skulle riva hela sjobangen. Men vi kan ju börja öva nu 😂

>>>Malum domesticum<<<

IngaTrnqvist
0

Brownie kan skriva "HI", namnet är nog lite för långt. Särskilt som han inte är så uthållig haha.

hemul
0

Jumpy är ju helt otrolig. Älskar att titta på filmer med honom, speciellt den där parkourfilmen där han springer med en asiatisk kille.

Och Brownie är den sötaste lilla hund jag vet, oavsett hur långa ord han kan skriva. 😍

densomundrar
0

Ska kika när jag kommer till en dator :-)

IngaTrnqvist
0

#4 ❤️ Får döpa kommande valp till I, blir inte lika stor utmaning att skriva namnet ;)

Jumpy är en av mina största förebilder (eller ja, hans ägare Omar von Muller). Tycker det är så intressant med allt nytt de hittar på hela tiden. Undrar hur han hittar på allt egentligen, själv har jag så dålig fantasi haha.

VildaVittra
0

#6 Köp brun färg, så behöver han inte stava något. 😉

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

IngaTrnqvist
0

#7 Haha, tror jag kör på den!

Försökte köra lite rita-tricket nu, men det var så länge sedan sist så jag tror nästan han glömt det. Full-on nya tricket "side legs up" istället. Lite förvirrad kanske.

hemul
0

#6 Är nog lättare när man har ett syfte. Muller vet ju vad som förväntas liksom. Vi ska ju inte till Hollywood och spela in film med våra hundar.

IngaTrnqvist
1

#9 Sant. Har dock faktiskt funderat på att anmäla Brun till djuragentur. Men det får isånafall bli efter gymnasiet.

hemul
0

Gör det! Fasiken vad kul om man skulle få se reklam med Brownie! 😃

Fisherling
0

Åh, har alltid drömt om att ha en hund i reklam. Tinja och Benji blev iallafall fotade för reklam, haha! Fick till och med lite ersättning för det. Man måste börja någonstans :P