Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 727 ggr
smellcaramell
0

Erfarenheter Zoo.se/tips

Hej! Jag har tänkt köpa en tandstensskrapa till min hund så jag kan skrapa bort tandsten hemma och hittade en modell som bör kunna passa oss (http://www.zoo.se/produkter/hund/hundvard-hygien-halsa-kosttillskott-for-hundar/tandvard/tandstensskrapa-zero-plack-s-14mm.html). Är dock fundersam på om det går att lita på återförsäljaren och frågar därför er underbara ifokusmedlemmar om ni handlat därifrån och era erfarenheter från sidan, alternativt vill jag ha tips på andra sidor där man kan beställa en liknande tandstensskrapa ( helst så billigt som möjligt). ;)

Hoppas någon har något bra tips/erfarenheter.

taylor__lambert
0

zoo.se är en fysisk butik som finns i bromma blocks (stockholm). den där du länkar till skulle jag inte envända till att skrapa tänderna på hund med. Den ska helst vara "platt" om man gör sånt hemma. skulle också råda om att gå till en veterinär som visar hur man gör för att inte skada hunden, om du inte redan gjort det.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

smellcaramell
0

#1 Har skrapat tänder förut men har själv ingen skrapa, och modellen passar oss väldigt bra :) Det jag undrade över mest är om butiken är bra när man beställer över nätet, och om den inte var det så undrade jag om någon annan hade något förslag på liknande tandstensskrapa. (Vi vill ha en som man sätter på fingret och inte en sådan som mer liknar en penna).

taylor__lambert
0

ja zoo.se skulle jag säga är pålitliga. Det är som sagt en fysisk butik som har onlineshop, har beställt därifrån en gång och det gick smidigt och bra. Tror inte det finns så många i den modellen på andra sidor som du vill ha.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

[AnimeV4]
0

Jag har haft praktik där och tycker att allt varit bra förutom attityden på vissa arbetare och att de har mycket grossistdjur. Inte heller den bästa djurhållningen. De har väääldigt många produkter!