Izor och Misti (bildtråd)
Tänkte starta en tråd med bilder på Izor och hans nya kompis Misti som kom hit med sin matte från Malmö. Hundarna fann varandra direkt och lämnade inte varann en sekund. Tyckte det var så roligt att han fick leka med en tervtik med lika mycket energi som han. De åkte hem igår och jisses vad jag saknar dem. Men Carla som ägaren heter har lovat att komma hit snart igen!
På bilden är det Carla, Misti och Izor
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Vi åkte till Furuviksparken för att pssivitetsträna och miljöträna hundarna. Iz var jättenyfiken på kamelerna, till en början var han lite rädd för dem. Det slutade med att han stod och luktade på en kamel och den stod bara och åt gräs. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Superfina. Vilken snygg sele :)
Fina bilder! Men blir lite förvirrad av selen, turades hundarna om att bära den?
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#10 Det är Mistis sele men Izor hade på sig den när vi var i parken just för att hon skulle kunna få bättre kontroll på honom, Sedan fick han ha på sig sitt halsband när vi var på äventyrsön och Misti sin sele. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Nu kommer bilder från den 7 när Misti och Izor fick bada i Testeboån. 
Misti på bilden
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Prinsen sitter fint.
Nu när jag har haft en tervtik här i några dagar så ser jag hur maskulin Izor är! Och pälsen blir bara snyggare och snyggare. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Parhästarna
Izor till vänster och Misti till höger. Svårt att se vem som är vem då de är sååå lika!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Sista bilden.
Är så kär i Misti, hon och Iz trivs så bra ihop. Det skulle varit jätteroligt med en till terv i huet just för Iz skull men det får vänta några år hur mycket jag än vill. 
Tack för de fina komentarerna!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
JÄTTEFINA bilder!!
Härligt med bild på dig och vovven, såna bilder är roliga att ha.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
#42 Tack så mycket! 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#11 Då är jag med! 
Ska själv köpa en men det får vänta, ska kolla om jag hittar en beg då jag inte tänker betala nästan 500 för en sele.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#45 Dom är riktigt snygga! Och Izor passade ju väldigt bra i den
Jo dom är ju lite dyra. Är du medlem på Fb så finns ju några köp & sälj-grupper. Kan hända att det dyker upp nån där.
#46 Tycker också att han passar bra i den! Sen att ett finns ett bra handtag på selen är super! Är medlem på några fb grupper, kollar in grupperna dagligen. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Hittade en bild i mobilen när Izor och Misti kollade in minigrisarna. Tur att de har strutnäsor så att de kan klämma in den i staketet. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#47 Ja precis, är ju praktiskt!
Åhhhhhh misti & Izor! <3
// Carla & dogpacken
http://carladogpack.blogg.se/
Åh vad små dom var där! Nu har dom blivit riktiga snyggisar!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Dags för nya bilder kanske? =D Så söta!