Vad gör ni idag?
Vi tog en två timmar lång promenad, mestadels i koppel men på några ställen fick dårarna busa också. Nu ligger vi nerbäddade i sängen igen och jag hoppas att det fortsätter vara lugnt. Jag har någon liten förkylning som ligger och gnager, så lite vila vore nog bra ;)
---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm
Idag tog vi en timmas skogspromenad, bara jag och Nimbus. Inget koppel på hela promenaden, vilket resulterade i att jag gick, Nimbus springer fram och tillbaka mellan mig och träd/stubbar/stenar i en timma. Utslagen hund på golvet nu, snart ska vi in till stan… Stackars hund är helt utslagen!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#1 Ja lite vila kan vara bra när man har bassilusker i kroppen ;) Men ändå skönt att komma ut på en ordentlig sväng :D #2 Haha, du lär ju få en väldigt lugn och skön kväll iallafall ;)
Har vart inne i stan för att möta Aussie och ägare! Kan inte säga jag blev mindre sugen på rasen efter den turen! :D <3 Planerar även med lite Aussie, Kelpie och Kromis ägare att kunna mötas nån dag :D
Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography
#3 ja haha! Hundstackarn har inte rört sig en millimeter sen vi kom hem, var tvungen att peta på honom för att se att han levde men jodå… Vi höll igång hela dagen igår också så inte konstigt att han är så trött!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#4 Åh så kul! Aussie är enligt mig den finaste rasen om man tittar utseendemässigt, dock passar inte rasbeskrivningen in för mig ;) Hoppas du kommer ett steg närmare i rasvalet efter mötena så du kan få skaffa en liten plutt snart :D
#5 Haha, underbart :D
#6 Ja hoppas det med!
Är ärligt talat inte storförtjust i Aussien's utseende, gillar mer Kelpiens utseende, ingen big fan av mycket och lång päls. Men det är ju inte det som räknas! Dom är båda helt underbara raser som är så himla charmiga!
Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography
Precis hemkomna från dagens långpromenad på 3,5 h :)
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
#8 Skönt att det finns många raser med olika sätt och utseende ^^, #9 Låter härligt!