Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 2665 ggr
CayKantos
0

Byxor

Låter era "hundbyxor" ni använder ute och sånt oxå när dom gnider not varann när ni går? Köpte previa ett par och dim sitter så jävla skönt men låter en del :/

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

JoannaLi
1

Jag har två par. Det bättre paret "gnisslar" en hel del. Menmen, i motprestation är dem riktigt bra i regn, så jag är nöjd. 

Jag har inte några problem att ha dem i vardagen heller, ingen som stör sig på dem :)

CayKantos
0

OK tack, nu har jag ju inte testat dom så mycket mes gillar som verkligen, ganska snygga oxå, men sitter så jävla bekvämt :D man vänjer sig LA :)

Instagram

Hogwarts
0

Varför har ni "hundbyxor"…?

JoannaLi
1

#3 Jag har mina eftersom att de är regn- och vindtäta utan att vara klumpiga (också även lertäta för min jätteglada labrador), med stora, rymliga och många fickor. En för godis, en för nycklar, en för leksaker, en för mobilen, en för klickern, en för kopplet… 

De är också mycket mer slittåliga än andra byxor, så de passar väl vid intensiva träningstillfällen (hoppande hund), och vit spår i snårig skog, snabba sprinter vid sök, etc.

CayKantos
1

#3 #4 Ska vara bekväma och lätta att gå i oxå :) kallar dom hundbyxor men kan vara helt vanliga överdragsbyxor eller arbetsbyxor. Men kallar dom hundbyxor då många hundpersoner fattar, vattentät, många fickor, slittåliga, smidiga, bekväma, mm :)

Instagram

JoannaLi
0

#5 Haha, ja, såklart :D Jo, jag har "fjällvandrarbyxor"/fritidsbyxor som hundbrallor. Skitnöjd :)

Hogwarts
0

Har ni dem över era vanliga byxor?

JoannaLi
0

#7 Nä, mina är "egna" byxor. :)

hemul
1

Kläder som låter är jättejobbigt! Har en vinterjacka som låter bara på vänster sida, d.v.s. när armen svänger. Oerhört enerverande.  Har funderat på att satsa på såna där tysta jaktkläder, men de är alltid gröna och jag gillar signalfärger plus att man ser ut som en övervintrad fältbiolog i dem.

Belphi
0

Ställer frågan här då det gäller byxor! Är det någon här som testat Arrak's byxor? Jag sneglar nämligen på Deras forest Brown och skulle vilja veta hur de är i material osv?

CayKantos
0

#7 Mina är överdragsbyxor men funkar fint fint att ha på som vanliga byxor, planerade dock att ha på idrottsbyxor under nu när det är lite kallare ;)

Instagram

Naviifax
0

#10 Har inte Arrak's byxor men har deras jacka. Och det är, utan att överdriva, den bästa, snyggaste och mest praktiska jacka jag har! Funderar också på deras byxor, har inte slått till än för det kostar ju lite.

Men ska beställa asap för jag är SÅ nöjd med jackan!👍

@adventuresofnavi | instagram