Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 552 ggr
kerstinjoh
0

Ot. Tyst!

Här är så tyst och lugnt. Jag tror att alla sover.

Ute på kvällspromenaden såg vi inte en kotte. Nja, utom Alfons som såg en vägkona som såg farlig ut.

Jag tror att jag gör som alla andra, jag puttar på Alfons och kryper ner i sängen.

Godnatt!

lill-jarven
0

jag är då vaken fortfarande, fastän jag måste upp kl 8.. det blir max 4½h sömn för min del, men det var det värt :)

gonatt folket

V-lang
0

Era små nattsuddare och du allra helst jarven =) Vet inte du att man ska sova på nätterna annars blir man sjuker ;)

AnneN
0

då dena tråd skapades så sov jag så gott så

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

kerstinjoh
0

Måste bara tala om att jag har det så gott hemma. Gubben är i Malmö, jag är ledig från jobbet, så jag o Alfons an göra precis som vi vill. Sova en stund på dagen och sedan utforska området på nätterna.

V-lang
0

Alltså har du också tur i helgen….GUBBLEDIGT!!!!! Kan det bli bättre en så??? Livet är underbart, själv sätter jag mig bakom ratten kl. 09.00 vevar ner rutan sätter på stereon och sedan är det byebye Jonny and hello Lisette Räcka ut tungan

Liss
0

haha! stackars emma.. när du ska sitta med rutan nere och sjunga för full hals;P

(hihi, väntar förväntansfullt!)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

V-lang
0

Åhh henne är det då rakt inget synd om vänta tills du hört henne sjunga du…mer synd om mig då kan jag säga ;)

Beafer
0

det är mej det är synd om ju! jag sjunger vackert ^^ hörde du ner nyss när jag satt och sjöng eller? ;D

V-lang
0

Därför jag vart så trött då….nu ska jag nanna kudden så attans om du tar ton där uppe nu….då har du inga stämband kvar *ASG*