Hundar iFokus

Hundar

Etikettutställning
Läst 1241 ggr
Lizelda
0

Fråga om utställning

Jag jobbar som ringsekreterare och igår jobbade jag i pudelringen på My Dog. Något jag upptäckte var att ingen som var där visste att domaren inte behöver dela ut varken CACIB eller Reserv-CACIB så nu undrar jag, hur många här inne har koll på det egentligen?

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

AnneN
0

Det vet jag, men då är jag uppvuxen på utställningar och har gjort teoridelen av ringsekreterarutbildningen.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lona
0

Jag vet också, eller snarare att det gällde på 90-talet, är inte uppdaterad på nuvarande bestämmelser då jag inte ställer ut längre.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Changrila
0

Nu när det nämns så vet jag att jag hört om det förut, men det är inget jag brytt mig om att hålla koll på. Jag är ingen utställningsintresserad person.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

AnneN
0

De måste inte heller dela ut cert & r-cert

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lizelda
0

#4 Cert och r-cert måste ALLTID delas ut om det finns ck-hundar som kan ta emot det.

Lizelda
0

Puttar upp den här tråden :)

Nikklador
0

Har ingen koll men skulle gärna vilja veta 🙂

Hjärta http://nouw.com/sawas Hjärta

tillowin
0

Vet att de inte behöver dela ut ck, men det känns inte som att det är så vanligt att det inte görs (vet inte ens om alla domare vet om det?).