Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
LĂ€st 777 ggr
Lizelda
2016-01-11 08:56
0

Valpsaker

Jag ska Ă€ntligen ha en egen liten bebis! đŸ˜ƒ Min gammeltik fick jag ju nĂ€r jag var en liten plutt och ungtiken skulle sĂ€ljas sĂ„ dĂ€r missade jag ju hela valpperioden men nu sĂ„! Och jag Ă€r pryltokig men kan aldrig komma pĂ„ nĂ„got att köpa till dem sĂ„ nu vill jag ha förslag pĂ„ massa bra att ha saker :) Det mĂ„ste inte vara bara valpsaker men framförallt :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskÀnkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund pÄ Tassa Bredvid

VildaVittra
2016-01-11 09:17
0

Medicinskt kol/kolsuspension Àr nÄgot vÀldigt bra att ha med valp, de Àter ju alltifrÄn flugsvamp till mögliga fÄgelkadaver. DÄ kan man pÄbörja behandlingen redan under vÀgen till veterinÀren.

Sedan kan du börja att öva dig sjĂ€lv pĂ„ att stĂ€lla upp skorna pĂ„ hatthyllan redan nu. đŸ˜Ž

Valpar behöver inte sÄ mycket, ett stÀllbart halsband och ett koppel bara. resten kan man vÀnta med tills den Àr fÀrdigvÀxt och kommit ur marodörsperioden.

Hur förberedd Àr du egentligen för krig, arbetslöshet, brÀnder eller sjukdom? LÀs mer pÄ Prepping iFokus

Lizelda
2016-01-11 09:25
0

Valpar har vi haft mÀngder sÄ allt "basic" finns redan :) Men vill ha massa stuff, typ kul leksaker, roliga valp/hundtillbehör och sÄnt!

tulinia
2016-01-11 09:25
0

Ohhh grattis :D vad blir det för liten skrutt?
En mysig filt och massor av saker att tugga pĂ„! Även klĂ€der till dig sjĂ€lv som du inte behöver vara rĂ€dd om. Jag har redan tre byxor med hĂ„l efter valptĂ€nder ;)
En grind eller kompostgaller Àr inte heller helt fel, vi hade tÀnkt att skippa det men efter att valpuslingen har börjat undersöka mer och börjat att hoppa upp pÄ hyllor och bord nÀr vi inte Àr i samma rum Àr nu en barngrind införskaffad!

Lizelda
2016-01-11 09:27
0

Ibland glömmer jag att jag inte syns hÀr inne sÀrskilt mycket xD Vi föder upp hundar och har sex stycken hÀr hemma redan som det Àr sÄ allt Àr hundsÀkrat! Jag ska behÄlla en av de smÄ pluttarna vi har just nu, Welsh springer spaniel :)

tulinia
2016-01-11 09:29
0

Jaa men de valparna har jag sett :D Va roligt att fÄ behÄlla en av sina egna, dÄ fÄr du följa med redan frÄn början :) har du redan valt valp? Hur gör du för att vÀlja nÀr alla Àr sÄ bedÄrande?

Lizelda
2016-01-11 09:49
0

#5 Inte valt valp, de Àr inte ens en vecka Àn ;) Jag har absolut ingen aning hur jag ska kunna vÀlja.. Kommer sluta med att jag pekar pÄ en random bara!

Att ha en valp frÄn början Àr helt underbart! Gammeltiken valde jag sjÀlv och har vÀxt upp med men dÄ var jag rÀtt liten sÄ vi tog ju hand om varandra, dÀr var hon aldrig en valp egentligen :)

fridarebecka
2016-01-11 10:32
0

Med tanke pĂ„ Ă„rstiden sĂ„ hade jag unnat mig ett fint tĂ€cke till valpen eller en regnoverall till vĂ„ren 🙂 Och kanske en egen lyxig kampleksak i skinn/pĂ€ls?

[trasseltassar.weebly.com -](http://trasseltassar.weebly.com) [fridarebecka.blogg.se](http://fridarebecka.blogg.se)