jag ska dit pÄ lördag :)
Ska dit pÄ lördag och kika runt :)
Medarbetare pÄ Supernatural och Hundparkour
@browniecolt pÄ Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
För en som aldrig vart dÀr förr, vad rekommenderas? Finns det mycket gratisprover dÀr? Och Àr det dyrt att handla Ät hund dÀr? :)
Ska dit pÄ lördag :)
/ Sofia
TeamBlackShelties pÄ Instagram
Ska dit pÄ Söndag :)
#3 Kom hem med 2 kg gratisprover förra Äret⊠:p
SajtvÀrd pÄ AkvarierÀkor ifokus och m_edarbetare pÄ Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Ska dit pÄ fredag och stÀlla.
Skynda lÄngsamt sÄ gÄr det fortare.
Ska dit fredag, lördag, söndag och jobba :)
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, BortskÀnkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund pÄ Tassa Bredvid
Jag ska troligtvis dit pÄ lördagen med min mamma som jag tÀnkte lÀmna hos chihuahuorna
, medans jag tittar pÄ pudlar
Ă
ker dit pÄ morgonen Äker hem pÄ kvÀllen, bara ca 6 timmars resevÀg totalt
(kopierat frÄn buke, dÀrför den konstiga texten)
#8 Jag ska jobba med pudlarna pÄ söndag xD
Jag ska dit bÄde lördag och söndag för att stÀlla min ena Storpudel :)
à hh jag mÄste ju dit helt klart!
I'm out 
Jag har varit dÀr idag och jobbat (stÀd och inslÀpp) och sedan passat pÄ att handla.. superrabatt hos Karlssons Hundsport.. köpte 2 kortkoppel i anti-glid för 30kr styck.. massa andra fina trÀningsgrejer dÀr till superpriser! Passade Àven pÄ att köra ett lydnadspass med Nita. Super! Ska dit imorrn och jobba igen, och antagligen pÄ lördag för att bara njuta och kolla utstÀllning. Finns en del gratisprover, fast inte riktigt sÄ mycket som förra Äret, men bra priser om man letar och jÀmför och vet vart man ska kolla :)
//Ambrose
Följ gÀrna bloggen om min Rottweiler valp pÄ www.rottie.blogg.se
#12 Tack, nu kommer jag blĂ„sa min budget totaltđ€
#13 DÄ behöver du inte Äka till Ullared! :D
Jag var dÀr idag och ska dit imorgon, miljötrÀning för lillkillen som Àr mitt i spökÄldern och shoppa hundgrejer :D
Det Ă€r sĂ„ trist att alla mĂ€ssor/evenemang för hund (haha det finns vĂ€l iofs bara tvĂ„..) ska vara sĂ„ vĂ€ldigt lĂ„ngt bort! Ni som Ă€r dĂ€r fĂ„r se till att fota och dela med er đ
Var dÀr idag!
JĂ€mfört med förra Ă„ret var det dĂ„ligt med gratisprover, men annars var det lika bra som vanligt đ Ska kanske dit imorgon och pĂ„ lördag!
VÀnliga hÀlsningar Frida Ramstedt
SajtvÀrd för Terrier iFokus & medarbetare pÄ Hundar iFokus
springandetassar.weebly.com
MÄste frÄga, ni som bÄde har varit pÄ HundmÀssan Stockholm och MyDog, vilken av mÀssorna tycker ni Àr bÀst och varför? Jag har aldrig varit pÄ MyDog (har varit pÄ HundmÀssan mÄnga gÄnger) och funderar att Äka till nÀsta Är. :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
HundmÀssan i Stockholm Àr utan tvekan bÀst! MÀssans (gbg) lokaler Àr fruktansvÀrda.. Jag har jobbat dÀr alla fyra dagar i massvis med Är och allt buller, sorl och skÀllande Àr helt absurt.. Hundarna mÄr dÄligt av det och vi som jobbar mÄr dÄligt, hur det Àr för utstÀllare kan jag inte uttala mig om men ni kan ju gÄ ut, ta en nypa luft, förflytta er frÄn det vÀrsta ljudet, ja ni vet.

#19 HÄller med, var en jÀkla ljudnivÄ pÄ plan 1. Scenen hade en sjuk ljudvolym. Tittade lite men fast jag stod bredvid sÄ hörde jag inte vad dom sa, ljudet försvann liksom men var ÀndÄ skithögt. Jag stÀllde pÄ plan 2 och dÀr var mycket behagligare.
Skynda lÄngsamt sÄ gÄr det fortare.
#10 Lycka till! Du mÄste sÀga hur det gick sen :)
"Lycka och jubel att Àga en pudel!"
NÄgon som har hittat andra gratisprover Àn foder dÀr iÄr?
//Ambrose
Jag och Navi kommer nog pÄ söndag! Har aldrig varit dÀr innan, shit vad kul!
@adventuresofnavi | instagram
à rets loot frÄn MyDog! Bland annat ca 7kg gratis foder, varav 3.5kg fÀrskfoder och 2 gratis mössor! En korv med fÀrskfoder saknas pÄ bilden.. uppÀten.. hoppsan :P Och den ena mössan saknas med. Gav bort den till en kompis. Passade Àven pÄ att köpa svinbilliga koppel. 3st för totalt 120kr⊠wtf⊠en tandskrapa och en tÀvlingspÀrm :) Och ca. 27kg Orijen foder till nÀstan halva priset⊠helt otroligt!
//Ambrose
#24 Wow, det var inte illa! Synd att jag bor sÄ lÄngt bort annars hade jag ocksÄ Äkt dit
à h! Vart ska man gÄ för att fÄ alla gratisprover? :)
#26 GÄ till de olika företagens montrar. Orijen delar ut mössor, Mush/VoH/Carrier/ToTW/Arion etc delar ut foder. Det Àr bara att frÄga dem om de har prover, eller frÄga dem lite om deras foder :) Det finns fler företag som delar ut prover. T.ex. Royal Canin, men deras var jag inte intresserad av :)
Kan Àven rekommenderar K9 Karlssons Hundsport monter om man letar efter grejer av bra kvalité till lÄga priser. Det har massa rabatter. T.ex. gula K9 bollar som Àr skittÄliga för bara 70kr, eller neoprentröja för 150, koppel för 30, brett lÀderhalsband för 150kr etc. :)
//Ambrose
#27 K9 Karlssons hade superbra priser! Köpte tre antiglidkoppel för under 100! SjÀlv plockade jag inte pÄ mig nÄgra matprover, kÀnns onödigt att slÀpa pÄ i 10 timmar men Ängrar att jag inte tog lite för nÀr jag kom hem upptÀckte jag att allt hundgodis var slut⊠Synd att jag inte stötte pÄ dig, skulle varit kul att trÀffa dig!
TillÄter MyDog hundar trots att dem inte skall delta?
#29: De gör det.
#28 Idag var jag hemma. 3 dagar pÄ mÀssan rÀckte alldeles utmÀrkt bÄde för mig och hunden! ^^
Köpte ocksÄ 2 koppel dÀr. 60kr!!
//Ambrose
#31 Jag var bara dÀr pÄ lördagen och Àr ÀndÄ helt utmattad :o Hade du med dig hunden?
#32 Yup! Eftersom jag jobbade dÀr via SBK Göteborgsavdelning under Torsdagen och Fredagen sÄ hade vi ett funktionÀrsutrymme med bur dÀr hundarna kunde vara. Lika hög ljudnivÄ som resten av mÀssan, men i alla fall inga synintryck!
Funkade helt perfekt för Nita, hon sov nÀstan hela tiden. Tog kisspauser under dagen, och nÀr jag slutade mina pass kl 14 sÄ gick vi runt pÄ mÀssan och kollade. Passade pÄ att köra ett lydnadspass i nÄgon av ringarna varje dag, och Fredag/Lördag blev det dessutom passivitetstrÀning och platsliggning.
Denna miljön var helt perfekt trĂ€ning för oss! Under Lördagen sĂ„ kunde jag lĂ€mna över kopplet till andra mĂ€nniskor och gĂ„ ivĂ€g och fota medans hon lĂ„g bredvid ringen och halvsov. Hon klarade Ă€ven av att sitta bredvid barn och bli klappad, utan att vĂ€lta dem⊠det var vĂ€l första gĂ„ngen det lyckadesâŠ. :P Prova pĂ„ Nosework med jĂ€ttebra kommentarer frĂ„n han i speakern(SĂ„ dĂ„ fĂ„r vi vĂ€l börja trĂ€na det med :P). Ignorera hundar, mĂ€nniskor och springande barn(I vanliga fall stĂ„r hon pĂ„ 2 ben nĂ€r hon ser barn), och till rĂ„ga pĂ„ allt sĂ„ lyssnade hon pĂ„ mig bĂ€ttre i lydnaden hĂ€r Ă€n nĂ€r vi trĂ€nar hemma. Med sĂ„ mycket liv och rörelse sĂ„ var hon tvungen att faktiskt lyssna pĂ„ vad jag sa, inte bara gissa och hoppas pĂ„ att trĂ€ffa rĂ€tt :)
Rekommenderar faktiskt alla som kan att ta med hunden in och trÀna(Förutsatt att hunden Àr redo). RÀtt bra om man kan ta med en tygbur eller nÄgot att ha dem i med, sÄ att de fÄr en paus, och sÄ att man fÄr en paus som Àgare.
Det enda negativa Àr smittorisken.. Nita har nog hÄnglat med halva mÀssan, som i sin tur har hÄnglat med massa andra hundar⊠men hon Àr ju vaccinerad, och skulle hon fÄ kennelhosta sÄ Àr den lilla risken vÀrd det. Tycker jag :)
//Ambrose
fattade inte next lassie i Är kan nÄgon berÀtta kanske? :)
NogĂ„n som kan berĂ€tta vad som hĂ€nde iĂ„r och hur det va? Visste inte det blev hĂ„llt denna helg och missade det đąđą
Instagram
@TwoPawsAhead â @M4rkPhotography
#21 Tack! Det gick faktiskt över förvĂ€ntan! đ
Excellent pĂ„ lördagen och Excellent, ck, tredje bĂ€sta tik med Reserv cert pĂ„ söndagen sĂ„ jag Ă€r sĂ„ himla nöjd sĂ„! BĂ€sta resultatet hittills đ
#36 Grattis vad kul!! :)
tittade inte sÄ mkt pÄ koppel, synd för det var ju sÄ billigt. och visste inte att VoH gav ut provfoder, attans.
#36 Ă h! Var det du? Grattis! :D
Var dÀr och jobbade tre dagar och jag kan ju sÀga sÄ hÀr.. Jag Àr sÄ glad att jag bara var dÀr tre dagar istÀllet för fyra som jag brukar!