Hundar iFokus

Hundar

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1249 ggr
LinaK
35

Våga fråga mig!

Ni vet väl om att ni ALLTID kan skriva meddelande till mig om ni har synpunkter på mig, andra medlemmar eller någon av medarbetarna? Sen vill jag också påminna om att allt som vi i admin gör sker inte öppet. Tillsägelser till medlemmar som missköter sig på något vis sker oftast via PM vilket gör att det kanske ser ut som att vi inte agerar i vissa situationer. Så snälla, var inte rädda för att kontakta mig oavsett vad det handlar om! Jag är en person som alltid vill vara till lags och som alltid lyssnar och försöker göra mitt bästa för att alla ska trivas. Det går inte att uppnå målen med Hundar iFokus om inte ni medlemmar ger mig konstruktiv kritik på hur sajten sköts :) Sköt om er!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Anata]
3

Tänk om alla kunde tänka så som du gör i andra iFokus "grupper" 

>3

Herveaux
5

Håller med #1!
Du är en grymt bra Sajtvärd Lina! ❤️

// Harley

Fridaaaa
2

Tycker ni gör toppenbra jobb här! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tuulikki]
2

Jag trivs jättebra här på Hundar🙂 Ni gör ett kanonjobb🌺

SaraC
2

Du är toppen!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

FridaR
3

Håller med ovanstående, grymt bra Sajtvärd!

Vänliga hälsningar Frida Ramstedt
Sajtvärd för Terrier iFokus & medarbetare på Hundar iFokus
springandetassar.weebly.com

[AnimeV4]
2

Jag som är ny stormtrivs och upplever de allra allra flesta som både snälla och hjälpsamma :)

densomundrar
4

Tack, jag är övertygad om att du gör ett bra jobb här. Jag är ganska ny på just denna sajt och har inte upplevt något problem även om diskussioner kring djur brukar kunna gå ganska Hett till. Önskar att fler sajtvärdar hade samma inställning som dig, det finns några sajter jag inte längre besöker då jag upplever att medlemmarna / sajtvärden är otrevliga och elaka :-(

[Nalle-]
1

🌺

LinaK
3

Tack tack tack för alla fina ord här! 😍 Ni är helt fantastiska 🌺

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se