Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1014 ggr
Wikstr_m
0

Bajs spya

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den lilla jäveln Apache har börjat äta bajs igen.. Var ut med honom och satte in honom i hundrummet, tog ut Bita och när jag kommer in möts jag av den mest jävligaste äggbajsbabydirredoften. Ser att han har lagt upp en spya med bajs i. Och gud nåååååde honom vad han var nära på att åka in i väggen.

Jag var ju för fan ut med honom precis innan och då sket han! Fick stå där och hulka som en idiot och torka upp det där skiten.

Renrasig schäferhane med stamtavla på snart 6 månader säljes..
10:- utropspris!!!!
Se bifogad bild för att se hur han ser ut.

AnneN
0

10 kr har jag nog råd med så kom till matte =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

kerstinjoh
0

Jag bjuder 11:- Det vore väl en bra present till Lotta?

Rommel
0

12 kronor bjudet! :-)

nobsan
0

Stackars dej som fick ta hand om eländet.

AnneN
0

13kr

_**/Mvh Anne

kerstinjoh
0

13,50! Vad gör man inte för Lotta?Skrattande För det är väl en äkta shaffer? Så att jag inte bjuder för mycket.

AnneN
0

15 kr

_**/Mvh Anne

kerstinjoh
0

15,50.

AnneN
0

16

_**/Mvh Anne

Wikstr_m
0

SNÅLISAR!!

Rommel
0

25 kronor!

Rommel
0

Kerstin: Äh, erkänn! Du ska ha den själv!:-)

kerstinjoh
0

Vintisen, Vintisen, ta't lugnt!!

26:-

Rommel
0

Tjugesexåfemti!

Wikstr_m
0

Fy vad ni är snåla! ;) Tänk på att jag säljer honom billigt, men uppfödaren säljer honom för 10.000:-

kerstinjoh
0

Skärpning Emma, man kan väl inte ge så mycket för en bajsätande shaffer? Man får faktiskt tänka på allt obehag man kommer att ha 12 år framåt.

Allt dyrt rengöringsmedel, alla svindyra trasor. Allt extrabesvär. Trolig förslitning av armar efter allt torkande, som kommer att innebära tidig sjukpension. Antagligen en förstörd mage efter alla egna spykänslor, magsår m.a.o. Byte av korkmattor vart 4:de år p.g.a. alla syraattacker. Osv i all oändlighet. 

Så vad begär du?

27:-

V-lang
0

Hej vapendragare jag ser du stått upp för mig medans jag varit på turne hela dagen, det här hade jag missat Förvånad

Och bara så ni vet…han är MIN bara MIN!!!!! Och Kerstin har bjudit 27:- åt mig försök bjud över ni jag kommer fortsätta bara så ni vet Skrikandes

emmsaaan
0

seriöst ? säljer du honom ? :O

Wikstr_m
0

#18 vad tror du?

kerstinjoh
0

OskyldigTänker jag efter så är det inget att ha egentligen. En riktig skithund!Glad

Rommel
0

Ja, skithund var ordet. Spy-Bajs! Uääääkiiih! Näh jag avstår från vidare budgivning.  Räcka ut tungan

V-lang
0

Jippieeeeee jag fick han för 27 spänn….hit med han. Jag har inhandlat div rengöringsmedel och hämtat en hel kasse tidningar från grannen. Tjohooooo jag har en chaffer!!!!!!!!!!!!!!!!!! Räcka ut tungan

kerstinjoh
0

Lotta har en shaffer, en shaffer, en shaffer *jublar*

TinaH
0

trettiotre

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

kerstinjoh
0

Skit-Tina försök inte pressa priset. Auktionen är avslutad!!Räcka ut tungan

V-lang
0

Tina alldeles försent så det så---Kerstin la in den stora stöten och drog hem shaffern åt mig *jublar*

Rommel
0

V-lang: Glöm inte köpa gasmask, det underlättar, så slipper du kräkas så himla ofta. :-)

Wikstr_m
0

aktionen är slut 00.00 inatt.

V-lang
0

Jag har laddat med gasmask och div. rengöringmedel och en gummiskrapa också så det här ska gå sååå bra =)

Jag har en shaffer, jag har en shaffer!!!!! *jublar*

När skickar du honom Wiksrt_m?

Wikstr_m
0

Hurru sakta i backarna, 00.00 inatt är det slut.. :P

kerstinjoh
0

Typiskt en dålig förlorare att försöka backa ur. Sedan när håller shafferauktioner på i flera dygn? 'fnys*

Det vet väl alla att det slås med klubban ganska snart eftersom inge vill ha dem.

Sista budet är bindande, så lugn Lotta shafferskrället är ditt.Cool

V-lang
0

*fnys* Men visst är hon en riktig fegis Kerstin? Snacka om att försöka hala på det…skulle inte förvåna mig om hon skickar ut nån som kommer försöka bjuda över bara för att jag inte ska få honom *morr*

Liss
0

100 DOLLAR!!:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

kerstinjoh
0

Tsssss…..vad försöker du med Lisette? Är det den gamla dollarsedeln du fick ärva från din farfars morfars far??? Han som var dilligensrånare i Vilda västern?

Wikstr_m
0

Loooooooooooooooooooooooooooooooooooota vann

kerstinjoh
0

Hm…nu vet jag inte riktigt hur jag ska bära mig åt. Jag har vunnit en shaffer till Lotta.

Gratulerar man eller beklagar man?Fundersam

Wikstr_m
0

gratulerar!

V-lang
0

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA han är min bara min Åhhhhhh jag är så lycklig….svetten rinner efter ärevarvet runt hela gävle…..när kommer han…när kommer han!!!!!!!!!!!!