Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1657 ggr
Ambrose
0

Bästa stället med canvastavlor?

Jag ska beställa en canvastavla som julklapp till en vän, men har aldrig provat på detta innan, så undrar om något vet var man hittar bra tavlor till bra pris? :)

Exakt storlek jag är ute efter vet jag inte än. Det beror på pris och bildens kvalité.

Några förslag? :)

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Ambrose
0

Ingen?

//Ambrose

Kitten86
0

Kan rekommendera denna sida.  Har själv beställt flera stycken därifrån!

LyQa
0

Tänkte precis tipsa om bestcanvas.se, men #2 hann före ;) De ska tydligen ha jätterea också.

Yasmine_
0

fujidirekt.se har canvas tavlor också

hemul
0

Bäst du skyndar dig om du ska ha tavlan till den här julen. De kanske har en leveranstid på 24 timmar normalt, men inte så säkert att posten fixar det nu.

Fridaaaa
0

Smartphoto  gillar jag :) Dock inte leverans innan jul tyvärr

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ambrose
0

Bestcanvas har jag faktiskt kollat på innan. Känndes lite för bra för att vara sant, men den verkar ju faktiskt vara på riktigt då ;) Kommer inte träffa kompisen innan jul, så det är ingen jättebrådska :)

//Ambrose

spacesheep
0

Inte superbilliga, men http://www.crimson.se/ har alltid levererat toppkvalitet på kort tid när jag beställt. 🙂

rudyC
0

adlibris har oxå tycker att den är kalas bra

Ambrose
0

Hur vet man om bilden i fråga blir skarp eller inte?

//Ambrose

[thildaaaa]
0

Fujidirekt har skickat superbra kvalité på andra bilder jag beställt :) tyvärr har ja ej provat canvas, men de andra ja provat (sånna där små bilder) har kommit inom 2 dar, bra pris och bra kvalité :) Tänk bara på å ta en bild med bra skärpa och bra upplösning så ska inte företaget ha nått peoblem me å få de snyggt Finns annars affärer för foto, har sett en i farsta centrum om du av en händelse bor i stockholm ;) där kan man få de framkallat :) nog ganska dyrt då dock…

David00
0

Har tidigare beställt canvas & rekommenderar jämförelsetjänsten canvasonline.se innan du ska beställa. Bra sajt med mycket inspo. Precis som alla andra här påpekar så är det viktigt att ha "bra upplösning" på fotot.

nadilda
1

Jag har beställt från bestcanvas nu till jul och jag är väldigt nöjd. Kvalitén upplever jag som bra och frakttiden var kort.