Hundar iFokus

Hundar

Etikett: bilder-och-filmer
Läst 3920 ggr
Candy123
3

En bild, sex olika raser

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag när vi var och hälsade på hos kusinerna passade vi på att ta lite bilder på alla hundarna. De fyra hundarna från vänster är kusinernas (drever,blandras, wachtel och bulldog (valp)) och de tre hundarna från höger är våra (golden och kelpie (valp)). Har ni någon bild på en större flock? :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

thea_thea
0

Cool bild! Min hundkrets har fototillfällen där alla samlas (ca 50 hundar och 100 ägare) och tar bild, men jag har inte rättigheterna att använda/lägga upp någon av de bilderna tyvärr :/

tötenöten
0

#1 Om de finns på någon hemsida kan du länka dit :)

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

Maleficum
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

När jag varit hundvakt har väl varit nästan största flocken som jag gått med själv. Sen har vi, speciellt med labben, gått på hundpromenader där det är flera som träffas och går tillsammans men de har jag inga bilder på.

Detta är Nemo (mosters hund), Fjant (Nemos far och min kompis hund som numera bor permanent hos mig), Steffi (min kompis mammas före detta hund som nu flyttat till nytt hem) och Honey (min kompis mammas hund som jag även passat vid tillfälle då hon hade valpar).

Ska man räkna raser blir det mängder eftersom alla är blandrashundar! Nemo: Pudel, Kinesisk Nakenhund Powder Puff, Springer Spaniel, Cavalier King Charles Spaniel, Jack Russel och Tax. Fjant: Kinesisk Nakenhund Powder Puff och Pudel. Steffi: Kinesisk Nakenhund och Chihuahua. Honey: Phaléne, Papillon, Lhasa Apso och Tibetansk Spaniel.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Lyan
2

Det är visserligen bara tre hundar men jag tycker att den är lite häftig ^.^

hemul
0

Vad fina bilder! Man blir lite avis nästan. 🙂

IngaTrnqvist
1

Vilken härlig bild! :)

Från vänster: Heidi, Keyla (finsk lapphund), Laika (amstaff), Brownie (blandras),
Noome och Toffie (lapphund). Bild från förra sommaren :)

Candy123
0

Så härliga bilder #3,4&6 #4 så häftigt att se så många marsvin i en jätte stor bur! :D

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Catta-
2

Här är en del av Lunas familj :) Från vänster: mamma Aliss, bror baron, pappa silver, bror Lucidor, luna :)

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Lyan
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#7 Tack ^o^ Bilden är väldigt gammal så tyvärr finns inget av marsvinen på den kvar i livet och buren är riven, men jag har nya, nästan lika stora burar till marsvinen som bor här nu. Av hundarna har jag bara pudelmixen kvar (pommen har gått bort och labbemixen är exets hund), men jag har en ny vovve och en ny pojkvän som också har två vovvar så det kanske blir lite nya flockbilder snart :-)

Här är en film från samma tillfälle. Det gråvita marsvinet finns fortfarande kvar och hon fyllde 7år för ett par månader sedan <3

[Forest]
0

Fina bilder :)