Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 629 ggr
Wikstr_m
0

OT LOTTTTTTTTA

Lotta, vars håller du hus? Jag vill liksom få någon att tjuta riktigt ordentligt.

TinaH
0

Hon är och trimmar sig så hon kan se bättre ut än en orangutang rumpa!CoolSkrattandeOskyldig

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Wikstr_m
0

Hm,, ja just ja.. Hon har ju en del hår att ta hand om, hon ville ju inte låna näshårstrimmern till r*vskägget..

TinaH
0

*ASG*

jag kan inte förstå varför….har du nån teori? Skrattande

Mvh TinaH

lill-jarven
0

kan vara för att jag har lånat den redan? hon kanske inte ville vänta tills jag var klar?

Wikstr_m
0

tinah, mjaa.. man kan anta att hon har rena snårskogen och stråna är tjocka som trädstammar. men det är ju bara en gissning, fast det kan ju mycket väl stämma.

järven, jo det kan det vara. hennes hår kanske är så besvärande att hon blev illa tvungen att rusa till närmsta vaxare.

TinaH
0

Du menar inte att hon kan ta r*vahåret och knyta ihop med armhåret??? Förvånad

Snacka om att hon måste göra kalhygge Cool

Mvh TinaH

lill-jarven
0

Jaa den där lilla näshårstrimmern skulle säkert gå sönder om Lottisen försökte med den.. huu, tur att hon är och trollar bort problemet nu

TinaH
0

ja så kommer hon hem till nästa problem…ORANGUTANGR*VEN *ASG*

Mvh TinaH

V-lang
0

pust….stön…förbannade jäkla snorisar…vilken snårskog måste dom lämna allt jäkla hår efter sig, vet dom inte att det finns en lag som säger att man ska bränna upp sånt så inte alla andra går och snubblar i eländet *morr*

Själv har man ju varit iväg och fått hjälp med både det ena och det andra så nu är man len både här och där Oskyldig Har till och med skaffat mig en rosa toffs *ler*

Och du Tina min vän den är borta…du vet den där uppfinningen idominsalva det är grejor det…testa nästa gång *ASG*

Wikstr_m
0

HAHA JAG KAN BARA GISSA VART DEN ROSA TOFFSEN SITTER!!!!!!!!!!!!

lill-jarven
0

*asg* Lotta, att du var så vågad hade jag ingen aning om, vad tycker gubben om toffsen då?

Xiox
0

Vadå " Rosa  Toffs" fattar ingen ting, va menas? XD

Wikstr_m
0

lotta, jag antar att din gubbe kryddar till det lite mer ang privatlivet. han kanske kommer med en blå toffs..

jag har gett mig in på något jag förstår noll.. "Brake By Wire", "EBS", Elektroniskt bromssystem".. Men skit vad roligt att lära mig något nytt.

V-lang
0

Xiox om man inte har lång hår och det har ju inte jag så kan man köpa löshår…och nu har jag köpt mig en lösknut som är rosa som jag tänkte ha när jag går ut och så =)

Men Jarven och Wikström alla karlar gillar vad man en har på sig eller inte har på sig det vet väl alla Flört

Blåååå  tofs på den *asg* han står nog över ;)

Ahaaa du är som mig då man blir aldrig fullärd *ASG*

Wikstr_m
0

Haha, nä inte alla karlar. Men som tur är gör min det.

Sluta ljug, nog vet vi vad du har för rosa toffs!!
Och du försöker garanterat få din man att skaffa en blå! JAG VET MINSANN!!!

Liss
0

Åh, nu blir jag ju avis Lotta! jag vill me ha rosa löshår, eller lila (menar allvar alltså) hehe.. De är ju skit fränt!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

V-lang
0

Hrmm ibland måste man vara lite finkänslig Wikstr_m…du vet *pekar uppåt*

Hahaha Lisette visst är det slitballt ;)

TinaH
0

Lottis…

ska DU snacka om FIN KÄNNSLIG???
*HOST*

Mvh TinaH

V-lang
0

Hrmm jag är alltid finkänslig så det sååååå ;) *fnys*

TinaH
0