Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 656 ggr
Wikstr_m
0

Ot mulet sa åsnan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitter här framför datorn med ena näven i jordnötspåsen och tjurar över att det är så jäkla mulet ute. Igår var det huuuuuuuuuuur fint väder som helst, sölen sken och det var +15. Visserligen är det också varmt nu, men det är så tråkigt med grått, grått och GRÅTT.

En vän till min mamma var förbi för en stund sen och hämtade Apache, hon ska låna honom ett par timmar. Och guuuuuuuuuuuuuuuuud vd skönt att få slippa hans gnällande och pipade stup i kvarten bara för att han har tråkigt.

Nä nu kan jag ju inte låta så negativ om honom. Han är ju en super mysiga hund. Fast det där med pipandet och bajs-äta-spy-lukta-mega-gott hade nog vem som helst sluppit.

Mohaha, vad har ni att berätta för stora mig då?

Bifogar en bild på mig, ser lite ut som en blandning mellan russin och Rudolf med röda mulen.

kerstinjoh
0

Hej lilltjejen. Du är ju söt hur du än bär dig åt. Har du tråkigt idag?

Men bekymret med "bajs-äta-spy-lukta-mega-gott vovven" slipper du nu. Jag hade det vinnande budet och har köpt honom nu, till Lotta.Skrattande

kerstinjoh
0

Förresten borde jag inte sitta här.

Jag är hungrig och så har jag ett halvmålat sovrum att ta i tu med. Men energin är som bortblåst. Började måla i gårkväll innan jag kom på att det nog inte är så smart att måla på kvällen och sedan sova i färglukten.

Men ska det någon gång bli färdigt så är det väl bäst att jag sätter igång!

Liss
0

Här är de 20 grader och solen lyser.. HAHA pilutta dig!!:P

Jag har vart iväg och jobbat vid 09.30 .. och sen/snart ska jag till mamma och kolla på hennes halsduk samling, om något duger åt mig;P Köpte mig en liten mössa idag, för pengar jag inte har.. men iaf, den var ju så söt och fin:P
Kanske får mat hos mamma också (de har hon inte sagt nått om, men hoppas kan man ju:P)

Sen ska jag åka till vetrinären med Mori för att Vaccinera honom. Då blir de att spotta upp ännu mer pengar jag inte har.. jobbigt de där!

hum, sen då? neeh sen ska jag inte göra ett skit! Eller kanske borde diska lite? naaa! skiter i de!:P
Kan ju vänta med sånt till Fredag.. dagen innan Lottis och Emmsan kommer:D

tjipp hej

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

kerstinjoh
0

Om du väntar tills lördag så får du kanske hjälp?Oskyldig

Liss
0

Hahaha! vilke bra ide Kerstin! De har du ju rätt i.. Lotta kan stå och diska medans jag lir misshandlad av emma;P

Wikstr_m
0

jag är faktiskt frasig i hela ansiktet. precis som frosties..

kerstinjoh
0

Emma lilla, vad är det nu då?

lill-jarven
0

vi skulle ju komma på en bra plan och låta dig ta över som vädergud, jag börjar känna mig riktigt tjurig nu jag med.. har bara regnat idag :( vart är min snö liksom?

Liss
0

Japp, nu har jag roffat åt mig 3 halsdukar.. nice bajs:) Nu är de bara handskar kvaaar.

Vet ni, de är bara tre dagar tills Lotta och emmsan kommer till mig! TJOOHOO

Karmatarerskanise
0

Vad ska ni hitta på?

Wikstr_m
0

Kerstin, den där snön som aldrig vill komma.. Alltid innan snön ramlar ner och fastnar ordentligt på marken gör att jag blir som en torr havrekaka i ansiktet. Antar att det är för att luftfan blir torr, torr torr och torr.

järven, ja nu är det fan dags att jag blir vädergud så det blir snö för en gångs skull.

lis1, 3 halsdukar skulle inte hälpa om jag blev vädergud.

Liss
0

Använd ansiktskräm då, som återfuktar, pucko!:P

hera, Jaa du.. sitta och snacka hela natten;P Neeh men när dem kommer har dem med sig en hel del. (För att Lotta är världens mest omtänksama person) Så får väl konka in de först.. Sen blir de antingen att sticka hem till min mor och äta middag eller köpa hem till mig och fixa nått:) (beror på om mamma åker till uppsala eller inte) Och så har Lotta me sig en smörgåstårta som vi ska mummsa på, på kvällen med.
Emma ska pierca mig i läppen, så börjar bli lite nervös:) Tänkte att vi gör de efter vi ätit, annars kan jag väl inte ens äta:P

Sen blir de snack och åter snack. Lotta ringde mig i förr går.. hon är super lätt att prata med. Har alltid nära till ett skratt! Så kommer bli skit kul!:)

lill-jarven
0

jag känner igen det där med torrheten, fast för mig brukar det bara vara läpparna som reagerar, stackars dig

så.. hur ska vi få den nuvarande väderguden på fall? nån som har en bra idé?

Wikstr_m
0

hurru du lis1 pucko är du själv ;) *hihi* nä men allvarligt, hudkräm fungerar inte som det borde. om jag använder en med normal/bland hy så är jag lika torr igen. använder jag en fetare kräm så blir jag som en prickig korv i ansiktet.

men du, när ska du bjuda ner mig till dig då?

Wikstr_m
0

järven, ja finns det ingen här som kan fälla honom/henne med en oemotståndlig charm?

läpparna är pice of cake, bara nyllet som blir utsatt för detta terrordåd!

TinaH
0

Lis1

SMÖRGÅSTÅRTA!!Förvånad
Det var det FRÄCKASTE !!Skrikandes
LOOOTTAAA…den var ju våran, tantisarnas jue!!! Gråter

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

V-lang
0

Lisette nu gör du alla avis *S* Undrar om vi ska knäppa kort när vi käkar den på kvällen Oskyldig Men det ska bli jäkla intressant om jag och Emmser får plats i bilen, madrasser och allt annat, Jonny började skratta när vi pratade om det idag Skrattande Och du nu är det bara 3 dagar kvar och på den 4:rde kommer vi hehehe

Tina lilla vän du får väl släpa dig dit, du är såååå välkommen…eller så lär du väl komma till mig ;)

Liss
0

Hihi, jag vet att jag är ett litet pucko. Och jag är faktist stolt för de *barnslig* Oskyldig

Ja, för mig brukar de också bli läpparna. Men jag är beroende av läppsyl.. eller mina läppar är beroende av det. Så använder iaf det hela tiden.
Samma för mig Emma, jag blir me prikig som en korv om jag tar en för fet.. Och tar jag en såndär larvig för fet hy hjälper de varken fram eller bak.
Tog av mamma idag, de stod för torr hy.. får se hur jag ser ut imorrn:P haha!

Jamen du får för tusan komma när du vill ju Emma, de är ingen som hindrar dig?:D

Liss
0

Haha, jamen de är väl klart vi ska ta kort.. jag tänkte göra en fotodagbok;P när emmsan plågar och misshandlar mig.. när vi käkar god mat och när vi äter massa god smörgåstårta;P Blir väl bra.. Även ett kort precis när ni kommer och blir attakerade av en läskig hund!!:O

V-lang
0

Hehehe läskig hund jo jag tackar ja ;) och med det menar du Eckogrisen….jag tror jag dör av skratt Oskyldig