Vad gör din hund just nu?
just nu ligger Lusse bakom mig o sover… =)

Nelli ligger som en boll i soffan och Alice ligger här, på golvet, brevid databordet.
Undi är hos något av barnen och tigger godis, Ludde ligger i halle och vilar sig.
hugo ligge ri sängen å är kåt…:P
e han kåt? haha du får väl hitta en tjej till han då =P hehe
finns ingen tillgänglig för tillfället:P Han tar de som finns…:Pallt som rör sig*skratt*
haha *asg*.. Hmm Jag har ingen hund 
men jag och pojken ska skaffa en :D
va gör man inte för lite…..*****:Pva vill du ha för vovve thilda då?
Nån i "Mellanstorlek" Gärna Labbe :) en hane hellst :)
hahah lille Hugo han har d inte lätt =P eller e d du som inte har d kätt kanske helena? hahaha
hheheh.. ehm.. man kan ju säga såhär… jag har träningsvärk idag och det är inte av träning:P
hahaha inte lätt o ha hund ibland =P
hahah ne blir nog en tik nästa=)
ecko ligger med huvudet i mitt knä och ser för gullig ut..
snodden lägger sin leksaks toffla på rumsbordet så sonen ska se honom ordentligt he he…
hej lena..hur går d me flytten? kul o se dig =)
Idelma ligger bakom mig i soffan, och försöker sno min filt. :)
Sover….på dagarna är det lillhusses bus som gäller…
Nelly ligger under sängen och snarkar XD sööt
Hej Malin!
Jo men det går sakta men säkert, räknar med att vara färdig till nästa helg, så nu är det inte så långt kvar innan jag är tillbaka fullt ut
.

Lisa, golden retriever äter upp min målarpensel.
Bertil

Wilma, schäfer, leker med katten ;D

Min schäfer Boss ligger och snarkar i soffan.
Min valp Texas vandrar runt omkring i huset, och vet troligen inte riktigt vad han ska göra.
Och min blandras Arrak han lägger huvudet i mitt knä och ber om att få gå ut ser det ut som. [eller så tigger han godis] 
hugo biter på sigg hundben
o Lusse ligger som vanligt bakom mig.. =)
Skorpan ligger bredvid mig och ´snarkar som en riktig gubbe =))
Vad kul att du snart är klar med flytten Lena…saknar dig här ute..och Snodden också klart ;)
#20 skönt o höra lena.. kul d ska bli när du kommer fullt tillbaka.. hehe =)
Quila är hemma med husse, kan tro att dom ligger i sängen och sover :)
Duktig hund…men hon hade varit ennu smartare om hon legat kvar med sin matte och husse hade fått åkt och jobbat 

Just nu är Arras och Questo i hundgården och Diva lämnar löpfläckar på golvet
Hades e ute på en långpromenad med Husse.
Shaffer/Råtta? hm….

Tror lyckligtvis inte att det är fysiskt möjligt. Och även om han luktar lite intresserat på henne, så verkar han inte förstå hur sjutton man ska göra

*ASG* Vilken tur för råttan då 

Ricky ligger och sover i köket.
Sammie som nyss låg där, har vaknat och dricker nu vatten.
Hero ligger och gnager på en "tuggis" härinne med mig.
Nova (labrador, 9 veckor) är hemma hos min syster där hon är riktigt hemma.. sover nog, snart dax för kvällspromenad innan sängen. Lilla mys har busat med mig hela eftermiddagen..

Husse gör iordning kvällsfika då förstår ni säkert vart Skorpan är ;)
snodden är på väg in till grabbarna för han vet att dom har gotta i sina lådor bredvid sängarna….och det ska vara en sådan varje kväll annars får dom ingen natt puss…

Kajsa ligger i valplådan och ger di åt sina valpar, Gizmo (pappan) ligger och sover på soffan, Båtsman o Rasmus (bröderrna från första kullen) busar och Dimma ( 12 årig bordercollie) väntar på dagens sista promenad.