En dag kvar...
om 24 timmar sitter jag med MIN valp i knät. Hur ska jag få denna sista dag att gå fort? Allting är på plats, hemmet är valpsäkrat och matskålarna stirrar tomt på mig där de står på sin plats.
Sambon är helt ovetandes om att hans liv kommer att förändras från och med i morgon. Då kommer hans födelsedagspresent hem.
Självklart är han införstådd i att han ska få en hund, men han vet inte vilken dag… Jag har lurat i honom att den kommer på fredag så han går mest och surar för att han får vänta så länge….
Men 24 timmar kvar. Sen är han hemma ❤️
Vilken sötnos 😍 Tyvärr tror jag denna dag kommer krypa fram men hoppas du får en bra dag trots snigelfarten 😎 🌺
Åh vad kul! 😃 Lova att berätta om sambons reaktion sen! 🙂
[trasseltassar.weebly.com -](http://trasseltassar.weebly.com) [fridarebecka.blogg.se](http://fridarebecka.blogg.se)
#1 det börjar äntligen bli kväll… eller klockan är halv fem i alla fall… är det för tidigt för att gå och sova 🤪
#2 haha det ska jag :D
Vet hur det känns, men inte långt kvar nu! 😍
hur har det gått? 😎
#5 Oj jag har då inte haft tid till dator i alla fall ;) Vi har fått hem världens coolaste valp. Från dag ett sover han utan gnäll på nätterna. Han vaknar vid 3 tiden och vill ut och kissa men då väcker han oss. Han är full av bus och energi och är lite för smart för sitt eget bästa. Jag trodde att han skulle vara ledsen och rädd, men han far fram som en virvelvind och älskar livet! Enda problemet är att han äter allt han kommer över på promenaderna. Inte trodde jag att harbajs var så gott o.O Sambon blev chockad och viste inte riktigt vart han skulle ta vägen. Men nu går det inte att sära på de två. Jag får passa på att valpgosa när han är på jobbet! Det känns som om jag går runt i en ständig dimma. Jag vaknar på nätterna för att titta vad vovve gör, medan han ligger och toksover. Vilket resulterar i pigg hund och trött matte klockan fem på morgonen då dagen börjar ;)
Va roligt att det går så bra! 😀
6 Skönt o höra att allt går bra. Hoppas att hitte-gotset slutar hittas, själv inte haft det problemet med våra. Det är bara ena som anser vildsvinskit och grävlingskit är naturens parfym 🤮 Hoppas du uppdaterar hur allt går, och grattis till bli med liten söt valp 🌺