Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1740 ggr
smellcaramell
0

Zoofast

Någon som handlat på Zoofast.se? Gjorde en snabb sökning på pricerunner och såg att deras foder kostade mindre än hälften så mycket som i "vanlig" butik, men blir tveksam eftersom att det var så extremt billigt!

Inlägget finns på andra iFokus sajter.

-Aida-
0

har inte beställt därifrån men jag skulle vända mig till mera pålitliga sidor istället för den där, det går i allra högsta grad att beställa där ifrån men med tanke på recensionerna som sidan har fått skulle jag undvika den.

smellcaramell
0

#1 Vart har du sett recensioner? :) Länka gärna. Jag tänkte bara beställa foder därifrån i så fall och då blir det ju inga returer eller liknande, vill bara veta att man faktiskt får det man beställt typ :)

russin
0

Först och främst är det från Polen sakerna skickas och där är det mesta billigare. Dock kan det nog bli strul om något strular - kostsamt att skicka tillbaka grejer.

-Aida-
0

#2 https://se.trustpilot.com/review/www.zoofast.be

Foder är något man behöver hela tiden, om det strular och du inte får ditt paket så är det ju kört om man ska tro på recensionerna om den kassa kundservicen dom har.

isblixt
0

Vi beställer allt vårt foder från zooplus.se som också är mycket billigare än i Sverige. Aldrig haft några problem med dom. :)