Hundar iFokus

Hundar

Etikettbeteende
Läst 863 ggr
Snurrig
0

Vad gör hunden? (video)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hellu.
Har en hund som håller på såhär ibland, antingen vid matskålen eller när hon får ett rått ben. Men vad pysslar hon med egentligen? När hon är klar med sin "ritual" så går hon därifrån, tittar på den andra som tuggar på ett eget ben.. så det slutar oftast med att hon inte äter det alls, eftersom den andra hunden äter upp båda då hon bara lämnar det.

Ren gissning: Är det att hon ska dölja det genom att putta över typ jord som inte finns? Eller är hon bara knäpp? Jag vet inte. Aldrig sett det förr.🤔

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

russin
0

Hon är helt enkelt inte sugen och försöker "gräva över det" för att spara till en annan gång.

Snurrig
0

#1 Ah, då gissade jag rätt ändå. 😃

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Caarla
0

Sådär gjorde min terv flicka när hon badade i badkaren och såg avloppet och vattnet med bubblor i försvann i den stora hålen så hon knuffade ner bubblorna in i avloppet och knuffade haha.

// Carla & dogpacken

http://carladogpack.blogg.se/

Marieangelica
0

Han försöker gömma den. Så gör min också men då oftast i soffan eller i sängen hehe. 🙂