Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 1774 ggr
Arashi
0

Acana

Ni som ger eller har gett acana foder till era hundar vilken sort har ni tyckt bäst om,har de varit någon som ni inte gillat?

isblixt
0

Vi har gett grasslands, ranchlands och till viss del wild prairie. Grasslands var magen inte jättebra men på Ranchlands var den helt perfekt. Hundarna älskar maten och priset är lagom.

Linda123
0

Testat pacifica och Lamb & Okanagan Apple, hon älskade båda och funka jättebra på dom.

Marieangelica
0

Jag har enbart testar small breed puppy och sedan gått över till adult. Båda har funkat perfekt så har inte haft anledning att byta. :)

fredricakarlsson
0

Har gett en av mina sport och agility men det blev nog för kraftigt för honom då han inte satt sin päls. Så bytade häromdagen över till den med gris, pork och butter.. Något heter den :p Pch han är super kräsen men detta älskade han så nu hoppas jag på att pälsen kommer! :)

Sugar Mist
0

Lamb and apple, och chicken and potato har jag också gett, aussien och pudeln funkade bra men bc'n fixade inte fodret utan rasade i vikt.

-

isblixt
0

#4 Vad är det för sort som du ger nu? Aldrig hört talas om den :)

Arashi
0

ger chicken and burbank potato vill köpa 18 kg säckar men finns bara 2 sorter på animail som jag brukar beställa ifrån.

var brukar ni köpa ifrån?

isblixt
0
FridaR
0

Jag ger ju Light & Fit men det är ju inte något "vanliga" hundar ska ha. Men i allmänhet har jag bara hört bra saker om Acana :)

Vänliga hälsningar Frida Ramstedt
Sajtvärd för Terrier iFokus & medarbetare på Hundar iFokus
springandetassar.weebly.com

LinaK
0

Lamb and appel ger jag mina och jag är kanonnöjd. Lillkillen som innan kunde matvägra emellanåt äter som en häst och ska bara ha mer. Den andra han hade tidigare problem med att äta på morgonen, mage som kurrade och vägrade ibland att äta. Detta har upphört helt och han äter glatt varje måltid han blir serverad. Bajsar 1-2 gånger om dagen och fina pälsar har dom fått. Mycket nöjd 👍

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Sugar Mist
0

#7 Jag köper från Huveröds i göteborg :)

-

Jetaime
0

Haft chicken and potatoes och pasifica (fisk). Har funkat bra båda, men föredrar den med fisk :)

lizton
0

Växlar mellan Acana Ranchlands och Acana Lamb & Apple till den kräsna hunden. Hon älskar Wild Praire också, men tyvärr tål hon inte kyckling längre. Den andra äter allt och har ätit det något billigare Acana Adult under flera år  men också Lamb & Apple. Den kräsna gillar inte Acana Grasslands av någon anledning.

Beställer från lite olika. zooplus.se är billigast, men de ställer inte paketet  utanför, utan man måste vara hemma och signera leveransen eller hämta den själv. animail.se och hemfoder.se ställer paketen utanför. Man väljer "Hempaket utan kvittens"  och då är det gratis frakt över 500 kr.

fredricakarlsson
0

#6 Det är deras nya :) det är i samma klass som den med lamm och äpple, men min hund gillade inte den med lamm. Nu blir han glad varje gång han ska få mat och äter utan att jag ska tjata på honom :)

[Patricia1993]
0

Tycker tyvärr att ingen sort är bra, innehåller för mycket onödigheter

isblixt
0

#14 Aha :) ja nu när jag googlade på det så hittade jag det.