Stockholm Hundmässa 2015
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Missa inte årets största hundutställning och hund evangemang! Över 8000 hundar kommer delta på utställningen, 127 rasmontrar att hälsa på, agility, freestyle och mycket mer! Ses vi där?
Åh hade så gärna velat åka dit, men plugget ställer tyvärr till det 😕
/ Sofia
TeamBlackShelties på Instagram
Jag planerar att ta med mig sonen dit för att kika bland rasmontrarna samt fotografera massa. 🙂
Nä, jag och mina hundar tar en skogspromenad istället. De gillar mer att springa i skogen än att springa i utställningsring.
---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm
Yesbox vi ses där! Kämpar för att visa brain and beauty med min cocker så några utställningar blir det per år, och sthlms mässan är givetvis en av dem!
Tass Josephine
Någon som kommer att fotografera Rasparaden? 😉
Jag ska dit! Är jättetaggad! :D
Ja, kommer stå i Sveriges Hundungdoms monter båda dagarna :)

Japp! Men blir bara på lördagen i år i brist på boende! Men ska bli superkul att få åka dit tredje året i rad! 😃
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Vi åker upp med ett gäng hundar, som vanligt. Kommer även att stå i podengo rasmontern en liten stund, kanske.. Om jag känner för de 😄 Springer vi på varandra, glöm inte att hälsa! :)
Jag kommer dit men inte för att jag ska ställa ut, det är prylmässan som drar mest + att en kompis ska tävla 😃
Vänliga hälsningar Sanna.
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus 
Har ingen hund att åka med i år.Polly är ur päls efter valpningen, Mini slipper utställningar då hon tycker det är dödstrist (och med det visar sig tråkigt) och Cookie är för liten 😭
Nej, Ivana avskyr utställningar, Tesla ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig och Anjuska är några veckor för ung. Vet inte om jag svänger förbi om man lyckas hitta en hundvakt, men det lutar nog åt att det inte blir något av i år.
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Japp, ska dit på söndagen.
-
#14 men noo, kunde du inte kommit på lördagen :(
Jag ska vara där som funktionär på lördagen 🙂Men ska även vara där på söndagen.
Jag ska ställa min ena hund, den andra slipper för hon tycker sådant är dötrist. ;)
- Nederlandse Kooikerhondje -
#15 Haha, skolan som fixat resandet dit, har ingen makt i det här fallet :(
-
#18 prutt :c
Jag och min italienare hänger nog i hundkapp-montern i år igen 😃
Följ InnaTheIggy på Instagram
Medarbetare påBARF iFokus
Japp, ska dit och ställa min Sheltie på lördagen i unghundsklass. 🙂 Första gången jag ställer där! Har varit dit de 2 senaste åren och kikat bara. 😃
Pm har varit ute i ca en vecka nu, hur ser de ut för dig och din/dina hundar i ringen? Var kommer iFokus hund medlemmar befinna sig under helgen? Och ni som inte har anmält er, glöm inte att kolla in alla aktiviteter som händer under dagarna! Ingen får såklart glömma att beundra stora ringen som detta året har ett mycket speciellt tema. Kenneth Edh
tyvärr inte hade gärna åkt men det blev inte kanske nästa år bor i kiruna så är jävligt långt :(
/Emilia
hade gärna, speciellt för att träffa fler Russkiy Toys, och såklart kolla in andra raser som man inte ser här uppe särskilt ofta men är 80 mil och tja, pengarna får gå till annat, men nästa år kanske
https://www.instagram.com/aros_yoda/
Jag kommer på lördagen och ev söndagen.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Självklart! :D Bästa eventet på hela året!
Hade gärna åkt dit i år för att titta på volpinos och mittlar, men får nog hålla mig till nästa år.
Jag ska dit båda dagarna 🙂
Min blogg - schäfer, lydnad & bruks
Medarbetare på Hundar.ifokus